یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۴۴:۲۸

همایش اهل حرم در شهرضا برگزار شد

همایش اهل حرم در شهرضا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری, مسئول هیئت عترت رزمندگان بانوان شهرضا گفت: همایش اهل حرم با حضور هزار و ۲۰۰ نفر از بانوان شهرستان شهرضا در حسینیه توکل شهرضا برگزار شد.

متقی بیان داشت: هدف از اجرای این برنامه بزرگداشت مقام مادران شهدا و تبیین نقش مادران و اهداف شهدا از حادثه کربلا تا دوران دفاع مقدس بود.

وی گفت: دو مادر شهرضایی سه شهید و ۳۵ مادر ۲ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده اند.

این برنامه به همت هیئت بانوان، هیئت فاطمیون، هیئت حضرت علی اکبر(ع) و هیئت امنای حسینیه توکل، بنیاد شهید و معاونت فرهنگی سپاه شهرضا برگزار شد.

شهرستان شهرضا با ۷۵۰ شهید، ۱۴۵ آزاده و ۱۸۰۰ جانباز و جاویدالاثر و ۲ هزار نفر رزمنده، کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس داشته و پس از شهرستان‌های نجف آباد، آران و بیدگل و کاشان، رتبه چهارم ایثار و شهادت استان را دارد.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 9 =