شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۰:۴۵

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

به گزارش سیناخبر محمد باقر رییسی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با سیناخبر افزود: اراضی شهرستان بر اساس عکس های هوایی بررسی و اراضی ملی مشخص و درصورتی که فردی دخل و تصرفی در اراضی ملی داشته باشد، پرونده تخلف تشکیل و در محاکم قضایی پیگیری می شود.

رییسی بیان داشت: از ۱۲۰پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده واحده در شهرستان، ۲۲ پرونده باقی مانده که مرحله رسیدگی آن ها هم پایان یافته و منتظرصدور رأی قاضی است و با صدور رأی، می توان اتمام رسیدگی به پرونده های شهرستان را اعلام کرد.

وی گفت: همچنین برای حفاظت از انفال و جلوگیری از تجاوز های عمدی و غیر عمدی به اراضی ملی، ۷ هزار و ۵۰۰ متر کمربند حفاظتی (مرز مابین مستثنیات و اراضی ملی) درسطح شهرستان اجرا شد.

کمیسیون ماده واحده یا کمیسیون ماده ۵۶ منابع طبیعی، تنها مرجع رسمی برای تشخیص ملی بودن اراضی می باشد. چنانچه این کمیسیون اقدام به صدور رأی مبنی بر ملی بودن اراضی افراد کند، ملک مورد نظر در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

۵۵ هزار نفر در شهرستان شهرضا زیر پوشش بیمه سلامت هستند

۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =