جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۳:۰۰

تمام کسانی که دغدغه کار فرهنگی در شهرضا دارند، به میدان بیایند.

تمام کسانی که دغدغه کار فرهنگی در شهرضا دارند، به میدان بیایند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرضا گفت: مسائل فرهنگی در هر جامعه‌ای اصل است و محوریت دارد و اگر فرهنگ یک جامعه سالم و فعالی باشد، بسیاری […]

تمام کسانی که دغدغه کار فرهنگی در شهرضا دارند، به میدان بیایند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرضا گفت: مسائل فرهنگی در هر جامعه‌ای اصل است و محوریت دارد و اگر فرهنگ یک جامعه سالم و فعالی باشد، بسیاری از مشکلات در پرتو این فرهنگ حل می‌شود.
وی با بیان اینکه انتظار بود با انقلاب اسلامی به عنوان نظام جمهوری اسلامی یک فرهنگ اسلامی فراگیر در جامعه ما تجلی پیدا کند و الگوی عملی و رفتاری برای همه کشورها شود، افزود: بعد از ۴۳ سال که از انقلاب اسلامی گذشته شایسته است مبانی دینی، اخلاقی و رفتاری در طراز اهداف انقلاب اسلامی تحقق یابد.
حجت الاسلام والمسلمین صالح با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، فرهنگ در کشور مظلوم واقع شده است، افزود: در طول چند سال گذشته مسائل فرهنگی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، آموزش و پرورش که محور اصلی فرهنگ این کشور است، ده سال است که شورای عالی آموزش و پرورش در کشور تشکیل نشده و این غربت و مظلومیت فرهنگ را می‌رساند.
امام جمعه شهرضا با بیان اینکه کار فرهنگی کار دقیق و باظرافت است و چندین سال باید با برنامه‌ اجرا شود تا جواب بدهد، بیان کرد: تشکیلات فرهنگی در کشور یک تشکیلات منسجم در طول چند سال گذشته در کشور نبود، امروز همه کسانی که دغدغه نظام دارند بر این وضعیت تاسف می‌خورند.
وی با بیان اینکه امروز با استقرار دولت سیزدهم روزنه امیدی برای مردم پیدا شده، بیان کرد: ضرورت بازنگری در مسائل فرهنگی لازم بود، کارهای فرهنگی پراکنده بود و منسجم نبود با استقرار دولت سیزدهم مسائل فرهنگی جان دوباره گرفت.
امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه در این شهر مسائل فرهنگی همواره یک دغدغه بوده است، گفت: قرارگاه فرهنگی تمام گروه‌ها و افرادی که دغدغه کار فرهنگی دارند را یک جا جمع می‌کند، مردمی بودن و مشارکت مردم و عدالت محوری و هنرمحوری شاخص‌های کارهای فرهنگی است.
حجت الاسلام صالح ادامه داد: در شهرضا افراد خلاق بسیاری هستند که ذوق فرهنگی دارند، اما در هیچ مجموعه‌ای وارد نشدند، هر کس طرح و برنامه فرهنگی دارد در این قرارگاه ارائه ‌دهد، این طرح در کمیته‌های مربوطه بررسی می‌شود و در قرارگاه فرهنگی آورده می‌شود.
وی با بیان اینکه بودجه‌های فرهنگی بودجه‌های خوبی است اما در کارهایی که هیچ بازدهی اجتماعی ندارند، هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که دغدغه کار فرهنگی در شهرضا دارند، فضا و شرایط برای آن‌ها آماده است، طرح‌های آتش به اختیار کسانی که در امور فرهنگی دغدغه دارند در قرارگاه بررسی و جمع‌بندی می‌شود و با امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود انجام می‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =