شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۲۸:۱۳

پیام تبریک فرماندار شهرضابه مناسبت حضور مردم فهیم و انقلابی شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

به مناسبت حضور حماسی مردم غیور و همیشه در صحنه شهرضادر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ فرماندار شهرستان پیام تبریک صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. (سوره حج آیه ۴۰)

راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن در طلیعه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، بار دیگر ایران اسلامی را به تجلیگاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت، عظمت و اقتدار تبدیل نمود و جلوه های زیبایی از وحدت، همدلی و پیوند مردم با آرمان های رفیع انقلاب و امام راحل را به نمایش گذاشت.
حماسه حضور تاریخی مردم همیشه در صحنه شهرستان شهرضا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور ثبت کرد. مردم مومن و انقلابی و حماسه آفرین
با اتحاد و هوشیاری و تکیه بر تجارب ارزشمند اندوخته از حوادث و فراز و نشیب های تاریخ این انقلاب، رمز توفیق خود در پیشبرد اهداف متعالی ایران اسلامی را در وحدت، همدلی و حرکت در خط اصیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می داند و در یازدهم اسفندماه نیز عزم انقلابی خود در حضور در انتخابات و خنثی نمودن نقشه دشمنان را به نمایش خواهد گذاشت.
خداوند متعال را به خاطر این حضور شکر گزاریم و از یکایک مردم شریف و فهیم شهرستان که دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساختند تشکر و قدردانی نموده و برقدمهای مقدس آنان بوسه میزنیم.

سیدنعمت الله صالح امام جمعه شهرضا

سید امیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =