یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۲۵:۳۸

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: انتخابات در شأن جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برگزار می‌شود

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، یکشنبه دوازدهم آذرماه، در حاشیه بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: این جلسه نیز همانند سایر جلسات ستاد به صورت هفتگی برگزار و فرایند اجرای انتخابات در استان با حضور رؤسای کمیته‌ها بررسی شد. وی ادامه داد: در […]

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، یکشنبه دوازدهم آذرماه، در حاشیه بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: این جلسه نیز همانند سایر جلسات ستاد به صورت هفتگی برگزار و فرایند اجرای انتخابات در استان با حضور رؤسای کمیته‌ها بررسی شد.
وی ادامه داد: در این نشست گزارش‌هایی از دو کمیته فناوری و پشتیبانی ستاد انتخابات استان ارائه و موارد مرتبط با این دو کمیته مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن اشاره به اینکه در هر دو حوزه امور به خوبی پیش رفته است، بیان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات، پروژه فیبر نوری برای بخشداری‌های استان با شرکت مخابرات با قوت در حال پیگیری است.
جان‌نثاری ادامه داد: در یکی از شهرستان‌ها مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم اما در سراسر استان مشکلی برای اجرای این طرح نیست.
وی متذکر شد: در حوزه مباحث پشتیبانی انتخابات نیز آمادگی‌های لازم در استان ایجاد می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بتوانیم انتخابات را با قوت برگزار کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: در این جلسات تمام تلاش ستاد انتخابات استان این است تا باری بر بیت‌المال افزوده و هزینه‌های بی جا انجام نشود.
جان‌نثاری افزود: البته همچنان که درصدد کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم؛ تلاش می‌کنیم انتخابات در شأن جمهوری اسلامی اما با صرفه‌جویی انجام شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =