شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۱۱:۴۹

مراسم استقبال از کاروان اهل بهشت (شهدای گمنام)

بسم رب الشهداء والصدیقین به یقین شهیدان جلوه های روشنی از صداقت،غیرت،عزت،شجاعت و مطهر کامل عشق و ولایت و در یک کلام عصاره ارزشها و فضیلت ها هستند و پاسداشت شهدا در واقع بزرگداشت جهاد،حماسه و مقاومت در برابر شیاطین و طاغوت های زمان است. اکنون که شهروندان قدرشناس و ولایتمدار شهرستان شهرضا مفتخر به […]

بسم رب الشهداء والصدیقین
به یقین شهیدان جلوه های روشنی از صداقت،غیرت،عزت،شجاعت و مطهر کامل عشق و ولایت و در یک کلام عصاره ارزشها و فضیلت ها هستند و پاسداشت شهدا در واقع بزرگداشت جهاد،حماسه و مقاومت در برابر شیاطین و طاغوت های زمان است.
اکنون که شهروندان قدرشناس و ولایتمدار شهرستان شهرضا مفتخر به میزبانی از شهدای گمنام،ابن نامدارترین ایثارگران عرصه دفاع مقدس شده اند،یقینا عطر حضور این قهرمانان که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند،خیر و برکتی مضاعف به همراه خواهد داشت که با حضور پرشور و حماسی آن را قدر خواهیم دانست.
بدین منظور از عموم شهروندان همیشه در صحنه و ولائی دعوت می نماییم در مراسم استقبال از کاروان اهل بهشت (شهدای گمنام) که راس ساعت ۱۵:۱۵ روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه از چهار راه حکیم فرزانه به سمت خیابان شهید طباطبایی برگزار می گردد حضور چشمگیر و دشمن شکن داشته ،ضمن حمایت از مقاومت جانانه مردم مظلوم غزه،با آرمانهای امام راحل(قدس سره) و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری(دام ظله) و شهدای والامقام بیعتی دوباره ببندیم.
سید نعمت اله صالح. امام جمعه شهرضا
سید امیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا
🇮🇷کانال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهرضا:
https://eitaa.com/shahrezafarmandariakhbar

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =