دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۲:۴۸

۲۴ واحد صنفی مشاوران املاک شهرضا اخطار پلمب گرفتند

۲۴ واحد صنفی مشاوران املاک شهرضا اخطار پلمب گرفتند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری غلامرضا علی نژاد در جلسه کارگروه تنظیم و کنترل املاک و مستغلات شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، افزود: از این تعداد اخطار پلمب ۴ فقره مربوط به تخلفات واحد های صنفی و ۲۰ مورد مربوط به تمدید نکردن مجوزهای کسب بوده که تا کنون ۹ مورد مجوز خود را تمدید کرده اند.

علی نژاد افزود: اخطار یک ماهه مطابق دستور کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات جهت تمدید مجوز به سایر مشاوران املاک فاقد تمدید مجوز ابلاغ و درصورت تمدید نکردن مطابق قوانین نظام صنفی با آن ها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: یک پروانه واحد صنفی با توجه به رعایت نکردن تبصره ۵ ماده ۱۲ قانون نظام صنفی باطل و همچنین ۲۲ شکایت مردمی در کمیسیون حل اختلاف رسیدگی و بررسی شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان شهرضا گفت: ۴۰ بازدید توسط اتحادیه مشاوران املاک و یک بازدید مشترک با بازرسی اتاق اصناف و اداره تعزیرات انجام شده و متخلفین شناسایی شده و اخطار های مربوطه را دریافت کرده اند.

علی نژاد با بیان اینکه اجرای قرارداد های پرینتی در دست بررسی است، افزود: ۲۵۰ فرم هولوگرام های صنفی درخواست شده که تا کنون ۲۰۰مورد تاییده و تحویل مشاورین املاک داده شده و سامانه پرینتی کردن قراردادها برایشان فعال و امضای دیجیتالی نیز برایشان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۲ متقاضی صدور پروانه کسب مشاور املاک جهت گذراندن آموزش های تخصصی معرفی شده اند، گفت: قرار داد های پرینتی در صورت قطع نبودن اینترنت ۵ الی ۷ دقیقه زمان می برد و نیازمند تهیه پیش نویس است تا روند کار ها آسان تر شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =