یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۹:۱۷

سه ملاک دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل در جانمایی شعب اخذ رأی مد نظر قرار می‌گیرد

سه ملاک دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل در جانمایی شعب اخذ رأی مد نظر قرار می‌گیرد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با در نظر گرفتن سه ملاک دسترسی آسان، تراکم جمعیت و تعادل، جانمایی‌های گذشته در شعب اخذ رأی را بررسی و به بهترین نحو برای انتخابات پیش‌رو جانمایی می‌کنیم.

🔹به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، بیست‌و‌هشتم آبان‌ماه، در حاشیه بیست‌وششمین جلسه ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار، گفت: طبق روال یکشنبه‌های هر هفته، ستاد انتخابات استان تشکیل جلسه داد و موارد حول محور اجرای انتخابات در استان را مورد بررسی قرار ‌ داد.

🔹وی ادامه داد: در این نشست علاوه بر بررسی موارد کلی استان در برگزاری انتخابات، دو کمیته حراست و استعلامات و آموزش نیز از اقدامات انجام شده به ارائه گزارش پرداختند.

🔹رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در دو کمیته حراست و استعلامات و آموزش انتخابات، گفت: هفته گذشته میزبان نشست آموزش بخشداران از سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بودیم که آموزش‌ها به صورت منطقه‌ای به بخشداران ارائه شد.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =