یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۳:۳۳

در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان:وضعیت استان و دو شهرستان دهاقان و شهرضا برای برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفت

در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان:وضعیت استان و دو شهرستان دهاقان و شهرضا برای برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، امروز نوزدهم شهریورماه، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در این جلسه آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بررسی شد.
جان‌نثاری افزود: فرمانداران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان نیز در این نشست حضور داشتند و وضعیت آمادگی دو شهرستان را برای برگزاری انتخابات تشریح کردند.
وی متذکر شد: با بررسی‌های انجام شده و توضیحات فرمانداران این دو شهرستان دریافتیم برای برگزاری انتخابات صددرصد آماده هستند‌.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده انشاالله شاهد مشارکت و حضور قابل توجه و حداکثری مردم خواهیم بود.
جان‌نثاری با تأکید بر اجرای مُر قانون انتخابات، اظهار کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات، تأکید ما اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات است در این راستا تسلط کامل بر قانون برای مجریان انتخابات ضروری است.

پیش بینی شعب اخذ رأی، به منظور سهولت شرکت عموم مردم در انتخابات

سید امیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا نیز بیان کرد: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است، در این راستا پیش بینی شعب اخذ رأی به نحوی که عموم مردم بتوانند در فرایند انتخابات به سهولت شرکت کنند فراهم شده است.
جعفری ادامه داد: آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بررسی امکانات شعب اخذ رأی نیز به صورت کامل انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات نیز همه شعب بررسی و تجهیزات لازم ارزیابی شده، شهرستان شهرضا آمادگی صددرصد برای برگزاری انتخابات را دارد و تلاش ما فراهم کردن بستر حضور و مشارکت عموم مردم در انتخابات است.

برگزاری رویدادهای مردمی در شهرستان دهاقان

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز بیان کرد: شرایط و مواردی که برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه نیاز است، برنامه ریزی و بخشی محقق شده و بخش دیگر نیز طبق برنامه زمانبندی مشخصی که تنظیم کرده‌ایم محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: ذیل چهار راهبردی که مقام معظم رهبری تبیین کردند، شهرستان نیز خود را مکلف و موظف می‌داند تا در همین مسیر حرکت کند‌.
فرماندار شهرستان دهاقان عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی تا دو هفته قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، هر هفته در شهرستان یک رویداد بزرگ برگزار خواهد شد.
وی افزود: رویکرد این رویدادها با حضور و مشارکت مردم برنامه‌ریزی شده است تا با امیدآفرینی مشارکت خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.
جمشیدیان متذکر شد: همه شعب اخذ رأی توسط کارگروه اجرایی مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفته‌اند و نقاط ضعف و قوت بررسی شده است.
وی عنوان کرد: در خصوص مسائل حول موضوع آموزش نیز باتوجه به ابلاغ اصلاحیه قانون انتخابات، مواردی مانند قانون خوانی را برای اعضای کارگروه پیش بینی کردیم تا مُر قانون در شهرستان اجرا شود.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =