جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۳۷:۰۷

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با حضور معاون محترم سیاسی,امنیتی و اجتماعی استان همزمان با آغاز هفته دولت

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با حضور معاون محترم سیاسی,امنیتی و اجتماعی استان همزمان با آغاز هفته دولت

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرضا ،محمدرضا جان نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دلیل جاودانه شدن دولت شهید رجایی که از تشکیلش چند روزی نگذشته بود که رئیس جمهور و نخست وزیرش را دریک حادثه ترویستی شهید کردن و امروزه الگوی سایر دولت هاست، نگاه دولت بود نه برگزاری جلسات متعدد و راه اندازی پروژه های گوناگون.

جانثاری افزود: شهید رجایی فردی شجاع، مومن، انقلابی، ولایتمدار، معتقد، استکبار ستیز، صادق، مستضعف نواز و مسلط بر پست و مقام بود و در بند مسایلی که مانع رفتار انقلابی می شد نبود و همین ویژگی ها او را جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه اگر میگویم مردم ولی نعمت ما هستند باید در عمل ها، برخورد ها و روش هایمان نشان دهیم، گفت: دولت سیزدهم تابع رهبری است و تمام تلاش خود را می کند تا خواسته های رهبری را اجرایی کند و مردمی بودن و استفاده از ظرفیت ها را از اولویت های خود قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه ما امید آفرینی است و هرکسی مردم را نگران و ناراحت کند در حد دشمن عمل کرده است، گفت: وقت گذاری، خدمت شبانه روزی، تلاش مضاعف همراه با درایت عاقلانه توصیه هایی است که باید به یکدیگر متذکر شویم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =