یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۶:۰۹

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان: فرآیند آموزش اصلاحات قانون انتخابات به صورت استانی برگزار می شود

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان: فرآیند آموزش اصلاحات قانون انتخابات به صورت استانی برگزار می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امروز پنجم شهریورماه، شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور اعضاء برگزار شد.
در حاشیه این نشست مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: باتوجه به اصلاح قانون انتخابات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ انجام شد و ابلاغ آن در هفته گذشته، در این جلسه تأکید شد فرمانداران و بخشداران استان نسبت به قانون خوانی و مباحثه در خصوص اصلاحات و مفاد جدید قانون انتخابات اقدام کنند.
وی ادامه داد: در این خصوص در نظر داریم فرآیند آموزش اصلاحات قانون انتخابات را به صورت استانی برگزار کنیم.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان به حضور فرمانداران شهرستان‌های اردستان و نطنز در جلسه اشاره کرد و گفت: باحضور فرمانداران وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی در این دو شهرستان نیز مطرح و بررسی شد.
سلیمانی افزود: تکمیل زیرساخت فیبرنوری در حوزه بخشداری‌ها با همکاری دستگاه‌های مجری بویژه مخابرات برای اجرای فرآیند احراز هویت انتخابات در شهرستان‌های استان مورد تأکید قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین بر توسعه و تقویت حوزه فناوری و تأمین خودرو برای نقل و انتقال هیئت اجرایی انتخابات به دلیل تعدد شعب انتخابات در این دو شهرستان تأکید شد.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: باتوجه به اینکه شرایط انتخاباتی در این دو شهرستان در حوزه فضای مجازی گسترش بیشتری از اکثر حوزه‌های انتخابیه دارد مقرر شد، تخلفات احتمالی که باعث تشنج فضای انتخاباتی می‌شود مورد رصد قرار بگیرد تا فضای سالم و توأم با رقابت در انتخابات فراهم و از تخریب فضا و کاندیداهای انتخابات جلوگیری شود.
سلیمانی ادامه داد: مجموعاً هر دو شهرستان آمادگی خوبی برای اجرای انتخابات دارند و امیدواریم بتوانند با بسترسازی مناسب فضای مشارکت را نیز تقویت کنند.

 

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =