پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۳۹:۱۷

افتتاح باغ بادام نمونه کشوری با حضور معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری همزمان با آغاز هفته دولت درشهرستان شهرضا

افتتاح باغ بادام نمونه کشوری با حضور معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری همزمان با آغاز هفته دولت درشهرستان شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲ باغ بادام نمونه کشوری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.این باغ در سطح شش هکتار و در فروردین ماه سال ١۴٠٠ احداث گردید.نهال مورد استفاده جهت احداث باغ نهال گواهی شده و بر روی پایه رویشی GF677 که یک پایه قوی و پر رشد میباشد استفاده گردید که عاری از ویروس میباشد.
ارقام کشت شده شامل فرانیس، تونو و سوپر نوا میباشد که دیر گل بوده و در برابر سرمای دیر رس بهاره مقاوم است.
استفاده از نهال مناسب، رعایت کلیه اصول فنی احداث باغ و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار موجب گردید که این باغ پس از گذشت حدوه ٢٧ ماه به باردهی اقتصادی برسد و عملکرد نزدیک به سه تن بادام خشک در هکتار تولید نماید که از میانگین برداشت بادام در کشور بسیار بیشتر است.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =