پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۸:۵۵

۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی شهرستان شهرضا به عشایراختصاص یافت

اعتبارات تملک دارایی

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری, سید امیر جعفری در جلسه شورای اداری بخش مرکزی شهرستان شهرضا که در منطقه عشایری روستای هونجان برگزار شد، گفت: جمعیت عشایری شهرستان  ۲۵صدم درصد جمعیت شهرستان شهرضا را تشکیل می دهند اما به دلیل اهمیت عشایراز لحاظ تولید، دامداری و تامین امنیت مراتع، بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار به این حوزه اختصاص یافت.

جعفری با بیان اینکه پیگیر دکل های مخابراتی مناطق عشایری هستیم، گفت: ۱۰ کیلومتر از جاده هونجان-گرموک آماده سازی شده که ۶ کیلومتر دیگر وهمچنین آماده سازی جاده یحیی آباد به کهرویه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سهم تسهیلات عشایری محفوظ است و از ماه آینده پرداخت ها آغاز می شود، گفت: سهمیه گاز مایع عشایر بصورت ماهانه ۵۸۰ سیلندرگاز مایع است.

فرماندار شهرستان شهرضا افزود: امسال سهمیه پنل های خورشیدی عشایر ۷۵ پنل است که تا کنون ۶۰درصد آن تحویل داده شده است.

جعفری با بیان اینکه پیگیر راه انداری خانه بهداشت عشایر هستیم، گفت: سال گذشته برای اولین بار از محل اعتبارات دهیاری ها ۳ دستگاه خودرو حمل آب، حمل زباله و یک دستگاه خودروی آتش نشانی خریداری شد که امسال هم تلاش می کنیم بهترین استفاده از اعتباراتمان را داشته باشیم.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =