یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۹:۰۲

رییس ستاد انتخابات استان:از فردا، پیش ثبت نام انتخابات مجلس به مدت ۷ روز و به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد

رییس ستاد انتخابات استان:از فردا، پیش ثبت نام انتخابات مجلس به مدت ۷ روز و به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان صبح امروز پانزدهم مردادماه در حاشیه سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در این جلسه، آمادگی‌ استان در بخش‌های مختلف فناوری، پشتیبانی و … مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: گزارش‌های خوبی از آمادگی استان دریافت کردیم همچنین دو فرماندار شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون که یک حوزه انتخابیه دارند نیز در جلسه ستاد حضور داشتند و مجموعه اقداماتی که در حوزه انتخابیه خود انجام داده‌اند را تشریح کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: البته فرمانداران این دو شهرستان مشکلاتی را نیز عنوان کردند که تلاش کردیم بهترین راهکار را برای حل مشکلات به آنان ارائه کنیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در حوزه این دو شهرستان آمادگی برگزاری انتخابات در سطح بسیار خوب است و هیچ مشکلی در اجرای انتخابات در سراسر استان و این دو شهرستان نداریم.

وی افزود: بنا به دستور وزیر کشور از امروز پانزدهم مردادماه فرایند انتخابات آغاز می‌شود و از فردا نخستین اقدام (پیش ثبت نام) به مدت ۷ روز از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هر فردی که علاقمند حضور در فرایند انتخابات است بایستی پیش ثبت نام را انجام دهد در غیر اینصورت نمی‌تواند ثبت نام نهایی را در تاریخ ۲۷ مهرماه انجام دهد.

جان‌نثاری ادامه داد: از همه متقاضیان درخواست می‌شود در این مهلت یک هفته‌ای و در روزهای ابتدایی پیش ثبت نام را انجام دهند.

 

توجه ویژه به جلب مشارکت حداکثری در شهرستان تیران و کرون

 

علی محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز بیان کرد: با تشکیل ستاد اجرایی و کمیته‌های زیرمجموعه آن در شهرستان تیران و کرون جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه پیش نیازهایی که برای برگزاری انتخابات نیاز است پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین اقدامات اولیه در خصوص برآوردهایی که در شعب اخذ رأی وجود دارد نیز توسط کمیته‌های مختلف انجام شده است.

محمدی کیا عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بعنوان یک اولویت در کمیته‌ای ویژه دنبال می‌شود و درصدد جلب مشارکت آحاد مردم و اقشار مختلف برای حضور پرشور در انتخابات هستیم.

 

تکمیل زیرساخت‌ها در شهرستان نجف آباد به منظور برگزاری انتخابات

 

موسی مباشری فرماندار شهرستان نجف آباد نیز گفت: از ماه‌های گذشته برای برگزاری یک انتخابات بسیار خوب در شهرستان نجف آباد کارگروه اجرایی انتخابات را در شهرستان تشکیل دادیم و کمیته‌های زیرمجموعه را فعال کردیم و در جلسات متعددی که در این مدت داشتیم زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

مباشری ادامه داد: مواردی را در ارتباط با نیروی انسانی داشتیم که باتوجه به سوابق و تجربیات گذشته که در شهرستان نجف آباد بوده شناسایی و آموزش نیروهای انسانی را در دستور کار قرار دادیم.

وی عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات در ۲۱۸ حوزه‌ای که در سطح شهرستان داریم آمادگی لازم وجود دارد.

فرماندار شهرستان نجف آباد بیان کرد: مسائل و مشکلاتی که بعضاً در سنوات گذشته بوده را احصا کردیم و کارشناسان در صدد رفع نواقص احتمالی تلاش می‌کنند.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 20 =