یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۲:۵۱

پیام تسلیت فرماندار شهرضا به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا , سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه سرور و  سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و ۷۲ تن از یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان شهرضاتسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم حماسه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا , سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه سرور و  سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و ۷۲ تن از یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان شهرضاتسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه تاسوعا و عاشورای حسینی، حماسه ای بس بزرگ از انسان های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچگاه به درک واقعی آن نخواهد رسید. آری ، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حسین(علیه السلام) است.

نهضت حسینی و واقعه جانسوز کربلا آنچنان بر قلب ها تاثیر گذارده است که همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان شهرضا تسلیت عرض نموده، امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.

سید امیر جعفری

فرماندار شهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =