جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۰۸:۰۸

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:جلسات ستاد انتخابات در استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود/ مرّ قانون در انتخابات اجرا خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:جلسات ستاد انتخابات در استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود/ مرّ قانون در انتخابات اجرا خواهد شد

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان در پایان دهمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: این نشست به صورت مشترک با کارگروه‌های اجرایی انتخابات در ۲۸ شهرستان استان و به صورت وبیناری با حضور رؤسای کمیته‌های انتخابات شهرستان‌ها و فرمانداران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه تشکیل کارگروه‌ها در استان مرور شد و طبق گزارش ارائه شده دریافتیم همه کارگروه‌های اجرایی انتخابات با کمیته‌های ذیل آن در شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: کارگروه‌‌های اجرایی انتخابات استان از دو تا پنج جلسه نیز تشکیل داده‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات را دنبال می‌کنند که جای قدردانی دارد.
جان‌نثاری بیان کرد: در این نشست رؤسای کمیته‌های استانی نیز درخواست‌هایی که از شهرستان‌ها برای اجرای بهتر انتخابات داشتند را بیان کردند.
وی خاطرنشان کرد: دلیل برگزاری هفتگی ستاد انتخابات استان فراهم کردن مقدمات و بسترهای لازم جهت برگزاری انتخابات به بهترین نحو است تا انجام امور به روزهای پایانی واگذار نشود.
رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، عنوان کرد: برای دست یافتن به این مهم اطمینان بخشی برای مردم ضروری است از این رو انتخابات با چهار راهبرد مقام معظم رهبری (مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت) برگزار خواهد شد.
وی در پایان متذکر شد: همچنین مسّر هستیم که انتخابات با اجرای مرّ قانون برگزار شود.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یازده =