دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۲:۴۳

بررسی آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از بررسی تاثیر آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرایند اجرا در جلسه ستاد انتخابات استان، خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان در حاشیه نهمین جلسه این ستاد، گفت: در این جلسه گزارشی از همایش دو روزه آموزشی مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مسئولان فناوری و آموزش انتخابات استانهای اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین و مرکزی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، ارائه گردید.
وی افزود: همچنین نتایج نظرسنجی و برآیند کلی دیدگاه های شرکت کنندگان در این همایش در جلسه مطرح و مقرر شد کمیته‌های ستاد نسبت به اتخاذ تمهیدات برای رفع نواقص برگزاری اینگونه همایش‌ها اقدام کنند.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: همچنین آخرین اصلاحات به عمل آمده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
وی ادامه داد: این مهم مورد تأکید قرار گرفت که در صورت ابلاغ این قانون باتوجه به اینکه زمان‌بندی‌های انتخابات حدود سه ماه زودتر خواهد بود آمادگی فرمانداران برای اجرای فرآیند پیش ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس از ۱۶ مرداد فراهم شود.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: فرمانداران بایستی آمادگی لازم برای تشکیل هیئت‌های اجرایی از اواسط مهرماه سال‌جاری را ایجاد و برای ثبت نام نهایی داوطلبان که از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد نیز مقدمات لازم را فراهم نمایند.
سلیمانی اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات انتخابات نیز تأکید شد، کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با همکاری حوزه های فناوری‌ فرمانداری‌ها سرگروه‌های نظارت بر عملکرد شعب (به ازای هر ۱۰ شعبه دو نفر) را پیش بینی کرده تا فرآیند آموزش آنان در زمان مشخص صورت پذیرد.

مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =