سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۳۸:۴۸

معاون استاندار اصفهان خبر داد:تسهیل دسترسی مردم به شعب اخذ رأی مورد توجه است/شناسایی ۴۴ قشر و گروه تأثیرگذار در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: ۴۴ قشر و گروه تأثیرگذار در انتخابات شناسایی و احصاء شدند که می‌توانند در افزایش مشارکت مردم مؤثر باشند و برای هریک از این اقشار، شورای قشر تشکیل می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان صبح امروز در آیین افتتاح سومین همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات که با حضور مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فناوری اطلاعات، فرمانداران و مسئولان آموزش انتخابات استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری مقدمات ایجاد ستاد انتخابات در استان اصفهان فراهم شد و به محض اعلام وزارت کشور در اردیبهشت ماه شروع به فعالیت کرده و حکم اعضای آن ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان اصفهان تاکنون ۸ جلسه تشکیل داده است، افزود: برای استان‌ عنوان «ستاد» و برای شهرستان‌ها عنوان «کارگروه» استفاده می‌شود.
جان‌نثاری با اشاره به افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: در این خصوص هیئت اندیشه ورزی را متشکل از اقشار مختلف مردم تشکیل دادیم تا با آگاهی از نظرات مختلف مردمی بتوانیم در این عرصه به یک بسیج جمعی برسیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: ۴۴ قشر و گروه تأثیرگذار در انتخابات شناسایی و احصاء شدند که می‌توانند در افزایش مشارکت مردم مؤثر باشند و برای هریک از این اقشار، شورای قشر تشکیل می‌شود که اقشار ذیل آن در راستای ایجاد مشارکت حداکثری فعالیت کنند.
وی عنوان کرد: تسهیل دسترسی مردم به شعب اخذ رأی از نظر مسافتی که فرد برای رسیدن به شعبه اخذ رأی باید طی کند مورد توجه است؛ سیستم‌های نرم افزاری و بخش سخت‌افزاری و اجرایی انتخابات نیز بخش مهمی از کارهاست که مجریان باید به آن توجه ویژه داشته باشند تا هیچ مشکل اجرایی در زمان انتخابات نداشته باشیم‌.
وی با بیان اینکه وزارت کشور بدنبال عدالت و سلامت انتخاباتی پیش می‌رود، تأکید کرد: در استان اصفهان بنای فعالیت بر اساس ۴ راهبرد مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که در همه اقدامات این راهبردها مورد توجه قرار می‌گیرد، به ویژه در زمینه راهبرد مشارکت باید بیش از پیش تلاش کنیم؛ راهبرد مشارکت با عدالت محقق می‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =