جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۳۴:۴۹

رئیس ستاد انتخابات کشور: انتخابات امسال با وجود جنگ ترکیبی و شناختی دشمن برای نظام اهمیت دوچندان دارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات امسال با وجود جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، برای نظام اهمیت دوچندان دارد و مشارکت و حضور حداکثری مردم، هدف نظام در برگزاری همه ۴۰ انتخابات برگزار شده بوده و پیش درآمد حضور گسترده مردم سلامت و امنیت انتخابات است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا غلامرضا روز سه‌شنبه در همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اصفهان گفت: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشورمان در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد.
وی ادامه داد: نقطه کانونی جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است و دشمن در این جنگ از هستی شناسی استفاده کرده، یعنی مبادی فکری نسل جوان را نشانه گرفته است و به دنبال آن است که حقایق را جابجا و تحریف کند.
رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: امسال انتخاباتی در پیش داریم که به دلایل مختلفی برای کشور مهم است و اهمیت آن از آن جهت که است که رهبری انقلاب در سخنان شان مسئولین انتخابات را خطاب قرار دادند که نشان می‌دهد، مسئولین انتخابات مسئولیت سنگینی دارند.

وی ادامه داد: مشارکت و حضور حداکثری مردم، هدف نظام در برگزاری همه ۴۰ انتخابات برگزار شده از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و اعتماد سازی می تواند مشارکت و حضور مردم را افزایش دهد.
غلامرضا اظهار داشت: مشارکت مردم پیش درآمدش سلامت و امنیت است و اگر به دنبال حضور گسترده و مشارکت حداکثری هستیم تضمین کننده آن سلامت و امنیت انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات کشور یادآور شد: امنیت همواره در همه انتخابات کشور برقرار بوده و حتی در ۸ سال دفاع مقدس نیز تمامی انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و آنچه اهمیت بیشتری دارد سلامت انتخابات است.
وی یادآور شد:انتخابات امسال ۴۱ امین انتخابات است و قرار است معتمدین مردم در این انتخابات، برگزیده شوند و اعتماد عمومی مردم به ما بسیار مهم است و ما باید نشان بدهیم به همه نگاه یکسان داریم.
معاون سیاسی وزیر کشور تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران بویژه در مناطقی که نگاه قومی هست، باید خیلی دقت کنند و بیاد داشته باشند نگاه جزیی اعتماد سوز است و در امر انتخابات دوست و برادر نداریم و همه را باید یکسان ببینیم و به یادداشته باشیم که انقلاب کردیم تا عدالت رعایت شود و ما امانتدار رأی و اعتماد مردم هستیم.
وی با اشاره به اهمیت نقش همه ۴۷۵ فرماندار کشور در برگزاری انتخابات گفت: فرماندارن در پیشانی انتخابات قرار دارند و رفتار نماینده دولت مردمی, باید اعتماد ساز باشد تا مردم و کاندیداها به ما، به عنوان مجریان انتخابات اعتماد کامل داشته باشند و نمایندگان دولت باید مجری میاندار و امانتدار آرا مردم باشند و از آن صیانت کنند.
غلامرضا با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و نقش آفرینی در برگزار شکوهمند انتخابات گفت: نقش رسانه‌ها بسیار مهم است و می توانند بسیار از توطئه های دشمن را خنثی کنند.
رئیس ستاد انتخابات کشور یادآور شد: ظرفیت رسانه ای کشورمان زیاد است و برگزاری جلسات منظم با اهالی رسانه برای خنثی سازی و مقابله با توطئه های دشمن و افزایش مشارکت انتخاباتی مردم ضروری است.
گفتنی است: سومین همایش منطقه ای آموزش انتخابات با حضور مدیران کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری،فناوری اطلاعات، فرمانداران و مسؤولان آموزش انتخابات استان های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی به میزبانی استانداری اصفهان روزهای ۱۳و ۱۴ تیر در اصفهان برگزار می شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =