جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۴:۰۷

بررسی امکانات فنی شعب اخذ رأی، در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان در حاشیه هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: جلسات ستاد انتخابات استان به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است. وی ادامه داد: در جلسات ستاد انتخابات استان، فرآیند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مطابق با زمانبندی مشخص، مورد […]

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان در حاشیه هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: جلسات ستاد انتخابات استان به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در جلسات ستاد انتخابات استان، فرآیند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مطابق با زمانبندی مشخص، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان آمادگی‌های فنی برای اجرای انتخابات در استان مورد بررسی قرار گرفت.
جان‌نثاری افزود: در این جلسه ضمن بررسی امکانات فنی شعب اخذ رأی همچنین در خصوص کنترل آمادگی‌های فنی و اقلام مورد نیاز بحث و گفتگو شد.
وی ادامه داد: همچنین گزارشی از اقدامات فرمانداری شهرستان اصفهان، تعداد شعب در نظر گرفته شده و تغییراتی که ممکن است در برخی آدرس ها ایجاد شود ارائه و بررسی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =