جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۳۵:۴۷

شهرستان شهرضا رتبه اول ثبت اشتغال در استان است

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ,امیر جعفری افزود: سهمیه اشتغال شهرستان ۳ هزار و ۶۶۵ نفر بوده که ۳ هزار و ۸۲۲ نفر در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است. جعفری بیان داشت: سهمیه اشتغال امسال شهرستان طبق آخرین اعلام استان ۲ هزار و ۶۸۱ نفر در نظر گرفته شده که برنامه […]

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ,امیر جعفری افزود: سهمیه اشتغال شهرستان ۳ هزار و ۶۶۵ نفر بوده که ۳ هزار و ۸۲۲ نفر در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

جعفری بیان داشت: سهمیه اشتغال امسال شهرستان طبق آخرین اعلام استان ۲ هزار و ۶۸۱ نفر در نظر گرفته شده که برنامه ریزی لازم برای تحقق اشتغال تعهد شده در شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: از ۵۹ واحد اعلام شده به عنوان واحد راکد صنعتی و تولیدی شهرستان از سوی استان، پس از بررسی کارشناسان اداره صمت و پالایش کلیه واحدها و اقدامات انجام گرفته در راستای فعال سازی این واحدها موفق به فعال سازی کامل ۵۱ واحد صنعتی شدیم که تنها ۸ واحد یا تعطیل بوده اند و یا تغییر کاربری داشته اند و ۲ واحد نیز به صورت کامل در سال ۱۴۰۱ احیاء شده است.

رییس کارگروه اشتغال شهرستان شهرضا اظهار داشت: در حوزه تسهیلات بنیاد برکت برای ۱۱ محله و روستا شامل روستاهای مهیار، امام زاده شاه سید علی اکبر(ع)، اسفه، اسفرجان، هونجان، کهرویه، سولار، قوام آباد، مسینه، دهک، مارنان، ولندان و محله های سروستان، جرم افشار، سپهرآباد و خمینی آباد در شهرستان تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در نظر گرفته شده است که حدود ۶۰ میلیارد تومان برای طرح های مستقل و کارگاهی هزینه خواهد شد.

جعفری افزود: طرح های اقتصادی اولویت دار نیازمند تسهیلات در سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان به تعداد ۱۳۱ طرح اولویت دار برای شهرستان شناسائی و ضمن نیازمندی این واحدها به سرمایه ثابت و سرمایه در گردش با پیگیری بعمل آمده مبلغ ۹۴۵ میلیارد تومان در ستاد کمیته استانی مورد تصویب قرار گرفته که تا کنون بیش از ۵۵ میلیارد تومان پرداخت شده که طرح ها در قالب طرح های توسعه ای، ایجادی و تکمیلی با اعتبار ۶۵۸میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۲۸۶میلیارد تومان سرمایه در گردش در حوزه صنعتی، کشاورزی و تولیدی و کارگاهی با پیشرفت فیزیک بالای ۶۰% در شهرستان در قالب طرح های اولویت دار صنعتی شهرستان تنظیم و گردآوری و به دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال شد و مابقی طرح ها در مراحل تامین اعتبار و همچنین طی نمودن تشریفات اجرائی و اداری و امور بانکی می باشند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =