یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۳۳:۵۱

بار دیگر خروش استکبارستیزی در شهرضا طنین انداز شد

راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا صبح امروز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ پیر و جوان، نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ به میدان آمدند تا بگویند هیچ گاه میهن را تسلیم دشمن نخواهند کرد. آنها آمدند تا از مزدوران آمریکا، تجزیه طلبان، داعش خونخوار و جنایتکارانی که هموطنان ما را در شیراز به خاک و خون کشیدند ، اعلام انزجار کنند.

سخن مردم این بود که کسانی که حرم امن امامزاده شاهچراغ(ع) را ناامن کردند، بی شک بعد از این، روی امنیت و آسایش نخواهند دید.

نوجوان ۱۴ ساله ای که پرچم ایران به دست داشت گفت: من عاشق سرزمین و وطنم هستم و این که دشمن فکر کند که ما نوجوانان دهه ۸۰ سربازان آن ها خواهیم شد، خیالی باطل است.

جانبازی که بر وری ویلچر در راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: ما یادگاران ۸ سال جنگی هستیم که همین ملت های مزدور به ما تحمیل و بسیاری از جوانان ما را قتل عام کردند. نمی گذاریم این جریان دوباره تکرار شود.

خانم جوانی که با فرزندش در مراسم بود، گفت: به قول سردار سلیمانی، ایران حرم است و حرم همیشه باید امن باشد. ما به نیروهای نظامی و انتظامی خود افتخار می کنیم و حامی آن ها هستیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =