فرمانداری شهرضا
خانه
امور اداری و مالی
 آقای مرتضی شمس
کارشناس امور مالی و اداری                              
  1.  نگاهداری و تنظیم اعتبارات و اظهار نظر در خصوص طرح های مالی و انجام امور بانکی
  2.   تنظیم صورت تعهدات و دیون و تهیه دفاتر مربوط به حساب های بانکی و کنترل صورتحساب و مراقبت از اسناد هزینه ها
  3.  انجام امور مالی فرمانداری و تنظیم اسناد و ارسال به استانداری
  4.   تهیه لیست حقوق و مزایای کارکنان و ... پرداخت هزینه های مستمر و دادن تنخواه به کارپرداز
  5.   اقدام در جهت رفع مشکلات فرمانداری و بخشداری ها و اقدام در خصوص مطالبات و پرداخت دیون
  6.   مراقبت در انجام امور پرسنلی و اداری و پیگیری در زمینه صدور احکام استخدامی کارکنان و پرونده های استخدامی و داوطلبان استخدام
  7.   اقدام در مورد دفتر هیات تخلفات اداری و ابلاغ و اقدام در اجرای احکام و رسیدگی در مورد دعاوی استخدامی
  8.   رسیدگی و اقدام در مورد بازنشستگان
  9.   انجام امور مربوط به انتقالات
  10.   پیگیری احکام مربوط به برقراری مزایای مستمر و غیر مستمر
  11.   پیگیری ترفیعات و تغییر گروه سالانه کارکنان به کمک واحدهای فرمانداری
  12.   بررسی در مورد حائزین شرایط برای انتصاب به پست های بلا تصدی و ارائه پیشنهادهای لازم
  13.   رسیدگی به حساب های تنظیمی واحدها و بخشداری ها
  14.   ابلاغ قوانین و تصویب نامه ها و آیین نامه ها و اساسنامه های مصوب به واحدها
  15.   رسیدگی به کلیه امور ساختمانی و تعمیراتی و تحویل گرفتن کارهای انجام شده طبق قرارداد
  16.   تهیه و تنظیم نمونه های مکاتباتی
  17.   نظارت بر نحوه انجام وظیفه نیروهای خدماتی
  18.   تنظیم احتیاجات پرسنلی سالانه و.احدها و نیازمندی های فرمانداری و بخشداری ها
  19.   تهیه اطلاعات و آمارهای پرسنلی
  20.   انجام بررسی های لازم در زمینه چگونگی تامین رفاه کارکنان
  21.   تهیه و تنظیم امور مربوط به بیمه بهداشتی و درمانی کارکنان
  22.   مراقبت در حفظ ابزار و لوازمی که در انبار نگهداری می شود
  23.   پیشنهاد پست های جدید به تناسب کارهای جدید
  24.   تهیه و تنظیم گزارشات آمار و اطلاعات مورد درخواست استانداری در زمینه امور اداری و اموال فرمانداری
  25.   تهیه لیست کشیک کارکنان
  26.   معرفی کارکنان جهت شرکت در کلاس های توجیهی و آموزش کوتاه مدت
  27.   تشکیل جلسات شورای کارکنان و پیگیری مصوبات
  28.   امور مربوط به نقلیه فرمانداری و پیگیری تجهیزات و تاسیسات ادارذی و پیش بینی نیازمندی های سالانه
  29.   نظارت بر حضور و غیاب کارکنان
  30.   اقدام لازم در جهت تعمیر وسایل و لوازم اداری
  31.   انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
 
تاریخ به روز رسانی: 1397/07/17
تعداد بازدید: 783
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري استان اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal