جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۴:۴۳

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است/ لزوم تشویق مردم برای دریافت واکسن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، سید امیر جعفری در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهرضا با تأکید برای این که باید از ظرفیت طب کارو بهداشت حرفه ای واحدهای صنعتی در امر تشکیل واکسیناسیون کارگران عزیز استفاده نمود، افزود: در قرن گذشته کرونا جزو یکی ازمهم ترین تهدیدات زیستی در جوامع بشری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، سید امیر جعفری در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهرضا با تأکید برای این که باید از ظرفیت طب کارو بهداشت حرفه ای واحدهای صنعتی در امر تشکیل واکسیناسیون کارگران عزیز استفاده نمود، افزود: در قرن گذشته کرونا جزو یکی ازمهم ترین تهدیدات زیستی در جوامع بشری محسوب می‌شود که این پاندمی زندگی و معیشت جوامع را به مخاطره انداخته است.

وی با تأکید بر وضعیت نارنجی در شهرستان مردم را دعوت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی نمود ، افزود: اگر همکاری مردم در رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون صورت پذیرد، این بیماری سهل تر و زودتر از میان خواهد رفت.

جعفری با بیان اینکه در حال حاضر به مرحله واکسیناسیون عمومی در جامعه رسیده‌ایم و به سمت رفع محدودیت‌ها می‌رویم بیان کرد: این رفع محدودیت‌ها منوط به تشدید واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، اگر شیوه‌نامه‌ها را جدی نگیریم و پروتکل‌ها را رعایت نکنیم، شاید ناگزیر باشیم مجددأ به محدودیت‌های قبلی باز ‌گردیم.

سرپرست فرمانداری شهرضا با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس در آذر ماه گفت: علاوه بر دانش آموزان عزیز، والدین نیزموضوع واکسیناسیون را جدی تلقی نمایند و آموزش و پروش شهرستان نیز نسبت به فراهم کردن محیط بهداشتی و مناسب جهت حضور دانش آموزان اقدام نماید.
وی با تشکر از همراهی اصناف در طول سال های گذشته در خصوص رعایت شیوه نامه ها تأکید نمود، افزود: ضرورت دارد کلیه واحدهای صنفی شهرستان موضوع واکسیناسیون را در صدر اولویت های خود قرار داده و جدی بگیرند. همچنین ضرورت دارد در حاشیه شهر با همکاری شهرداری و شبکه بهداشت سرعت واکسیناسیون را بالا ببریم.

جعفری با بیان اینکه باید برای واکسیناسیون بعضی از شهروندان که هنوز تردید دارند نیازمند کار اقتناعی و تشویقی هستیم، گفت تیم بازرسی با حضور در مراکز ازدحام جمعیت نسبت به نظارت به شیوه نامه های بهداشتی و تذکر به افراد خاطی اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه ۱۱۰ هزار و ۸۴۰ نفر تاکنون در شهرستان شهرضا دز اول و ۹۳ هزار نفر دز دوم واکسن را دریافت کردند، افزود: باید پوشش واکسیناسیون در شهرضا را به ۸۵ درصد برسانیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 14 =