پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۵۷:۴۶

پیام تبریک بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا به مناسبت هفته بسیج

دکتر بهزادفر بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ، پیامی به شرح زیر صادر کرد: باسمه تعالی بسیج مدرسه عشق است. امام خمینی ( ره) سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار […]

دکتر بهزادفر بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی بسیج مدرسه عشق است. امام خمینی ( ره)

سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.
بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه ای نیز به زیبایی متجلی شده است: “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدانهایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهاى ملى است؛ میدانهاى مربوط به همت ملت – مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ‌وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست .”
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی،فرهنگی و دفاع از آرمانهای والای انقلاب همواره الگو و پیشتاز بوده اند.بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرستان و روستاهای بخش مرکزی تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی خواستارم.

 

حسین بهزادفر بخشدار مرکزی شهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =