جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۹:۰۲

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا به مناسبت آغاز هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم بسیج یعنی نیروی کارآمدکشور برای همه میدان ها. امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیج این شجره طیبه و نهاد کارآمد که با دست بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در۵آذر۱۳۵۸متولد گردید، نخستین و کامل ترین الگوی مردمی کردن حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موفق ترین الگوی حکمرانی مردمی […]

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یعنی نیروی کارآمدکشور برای همه میدان ها. امام خامنه ای (مدظله العالی)
بسیج این شجره طیبه و نهاد کارآمد که با دست بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در۵آذر۱۳۵۸متولد گردید، نخستین و کامل ترین الگوی مردمی کردن حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موفق ترین الگوی حکمرانی مردمی در جهان معاصر است. نگاهی به وضعیت امروزین برخی از کشورهای منطقه و جهان کافی است تا دریابیم آنجا که این الگوی موفق بکار گرفته شده چگونه نجات بخش مردم در جوامع بوده است.
اگر در گام اول انقلاب مردمی کردن دفاع مقدس در بسیج تحقق یافت، اینک در دومین گام انقلاب اسلامی از بسیج انتظار می رود در مردمی کردن دفاع در همه حوزه های مورد تهدید از جمله اقتصاد، فرهنگ، امنیت، سیاست و… پیش قدم باشد. بی شک شکوه حماسه بسیج در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب یکبار دیگر چشمان جهانیان را خیره خواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای والامقام و بعنوان یکی از آحاد مردم که مفتخر به عضویت در آن نهاد انقلابی هستم، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت شهرستان شهرضا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات امام خامنه ای(حفظه الله) توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را در گام دوم انقلاب اسلامی برای همگان مسئلت می نمایم.

سید امیر جعفری
سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =