پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۴:۳۷

تغییر فرمانداران استان پس از اصفهان از شهرضا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، امام جمعه شهرضا در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا با تقدیر از زحمات فرماندار سابق و تقدیر و تشکر از استاندار اصفهان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری در حسن انتخابشان و معرفی دکتر جعفری به عنوان فرماندار جدید شهرضا گفت: دکتر جعفری در زمانی که دانشجوی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، امام جمعه شهرضا در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا با تقدیر از زحمات فرماندار سابق و تقدیر و تشکر از استاندار اصفهان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری در حسن انتخابشان و معرفی دکتر جعفری به عنوان فرماندار جدید شهرضا گفت: دکتر جعفری در زمانی که دانشجوی دانشگاه آزادا اسلامی واحد شهرضا مشغول به تحصیل بودند، یکی از دانشجویان فعال، متدین، مؤمن و ولایی بودند.
وی افزود: دکتر جعفری ان شاءاللله با توجه به مسئولیت جدیدی که دارند بتواند با همکاری تمامی مدیران ادارات، نیروهای جهادی و ولایی ظرفیت های موجود شهرستان را شناسایی و باعث توسعه و پیشرفت شکوفایی شود
حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: دوری از سازش، انحراف و طمع ورزی و مدیریت جهادی از شاخصه های لازم برای مدیران حکومت اسلامی است.
همچنین نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: دید استانداری باید استانی باشد تا تمام ۲۸ شهرستان استان به صورت متعادل و همگام از امکانات موجود برخوردار شده و پیشرفت کنند.
سمیه محمودی مسئله آب شرب را مهم ترین دغدغه مردم شهرضا دانست و بیان داشت: تکمیل پروژه فاضلاب شهری، افتتاح شیمی پارک، تکمیل تقاطع غیر همسطح شهرضا – دهاقان و پیگیری منطقه ویژه اقتصادی از مهم ترین اولویت های شهرستان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز با اشاره به حوادث اخیر در اصفهان افزود: مطالبه کشاورزان اصفهانی کاملا به حق و بدون هیچ گونه زیاده خواهی بوده ولی دشمن آماده است تا از هر رخنه و نکته ای نهایت سوء استفاده را ببرد.
ابراهیم جان نثاری بیان داشت: مشکل آب در همه دنیا وجود دارد اما در کشور ما برخی سوء مدیریت ها آن را تشدید کرده است.
وی افزود: کشاورزان با بصیرت خود به دشمن و رسانه های معاند فرصت سوء استفاده و این که مطالبه به حق مردم، دستاویز دشمن قرار گیرد را نخواهند داد.
جان نثاری با بیان اینکه دکترجعفری یک جوان انقلابی ، حزب الهی ، مؤمن و ولایتمدار و نوکر مردم که مسئولیت فرمانداری را برعهده گرفته است، گفت: مسئولان باید دغدغه مند مشکلات معیشتی مردم باشند و عدم کارایی، برگزاری جلسات بیهوده و پرداختن به حاشیه ها از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استفاده از تمام ظرفیت های موجود به خصوص جوانان بدون در نظر گرفتن خط مشی های سیاسی و حزبی فقط با در نظر گرفتن مقید بودن به نظام و رهبری ولایت فقیه و خدمت به همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی و اقتصادی آن ها، استفاده از رهنمودهای روحانیت انقلابی، برنامه ریزی و کار هدفمند را سرلوحه کار فرماندار جدید شهرضا بر شمرد.
در پایان مراسم از زحمات ناصر اسدی تقدیر و سید امیر جعفری به عنوان سرپرست فرماندار ی شهرستان شهرضا معرفی شد.
جعفری متولد ۱۳۶۰ دارای مدرک دکترای روابط بین الملل از دانشگاه اصفهان است و فرمانداری شهرستان های نطنز و اردستان و معاونت اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری را در پرونده کاری خود دارد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =