پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۲۴:۵۹

پیام تبریک فرماندارشهرضا به مناسبت روز شوراهای اسلامی

تشکیل نهاد مقدس شوراهای اسلامی شهر و روستا که ملهم از آیات شریفه قرآن کریم است از برکات انقلاب اسلامی و حاصل جانفشانی دلیرمردانی است که خون پاک خود را ضمانت استمرار و استقلال و پیشرفت ایران اسلامی نمودند. خدمات بی منت اعضای شوراهای اسلامی تأثیر به سزائی در به ثمر نشستن اهداف عالیه نظام […]

تشکیل نهاد مقدس شوراهای اسلامی شهر و روستا که ملهم از آیات شریفه قرآن کریم است از برکات انقلاب اسلامی و حاصل جانفشانی دلیرمردانی است که خون پاک خود را ضمانت استمرار و استقلال و پیشرفت ایران اسلامی نمودند.
خدمات بی منت اعضای شوراهای اسلامی تأثیر به سزائی در به ثمر نشستن اهداف عالیه نظام در مشارکت مردم در سرنوشت خود داشته و از جلوه های مردمی سازی حکمرانی و مشارکت دادن مردم در حل و فصل مشکلات می باشد. بی تردید خدمت صادقانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستا، ردای پرافتخاریست بر دوش خدمتگزاران صدیق و خداجوی که پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال نخواهد داشت .
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی ، همّت و تلاش شما در جهت پی گیری مسائل و انجام امور محوله را ارج نهاده و در سالی که فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری گردیده، سعادتمندی و توفیق روز افزونتان را تحت توجهات امام عصر (ارواحنا فداه) و پیروی ازمنویّات رهبر فرزانه انقلاب (حفظه ا…) از درگاه حضرت سبحان مسألت می نمایم.

دکتر سیّد امیر جعفری
فـرماندار شهرستان شهـرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =