جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۱:۲۹

اولین جلسه شورای اداری شهرضا در سال ۱۴۰۲ با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرضا, امام جمعه شهرضا در اولین جلسه شورای اداری امسال با اشاره به فیوضات شب قدر گفت: افرادی که وظیفه اجتماعی دارند و مسئول هستند در نظامی مثل جمهوری اسلامی که با بهایی سنگین به‌دست‌آمده باید برای انجام وظایفشان ارزیابی ویژه‌ای داشته باشند و از سهل‌انگاری‌ها استغفار کنند […]

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرضا, امام جمعه شهرضا در اولین جلسه شورای اداری امسال با اشاره به فیوضات شب قدر گفت: افرادی که وظیفه اجتماعی دارند و مسئول هستند در نظامی مثل جمهوری اسلامی که با بهایی سنگین به‌دست‌آمده باید برای انجام وظایفشان ارزیابی ویژه‌ای داشته باشند و از سهل‌انگاری‌ها استغفار کنند و در برخورد با مردم منعطف بوده و نیاز آن‌ها را رفع کنند.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح با اشاره به اینکه حجاب و عفاب از ضروریات دین ماست و مقدم برسایر ضروریات دینی است که زندگی عفیفانه را به دنبال دارد، گفت: مسئله حجاب و عفاف به قدری در قرآن اهمیت دارد که حتی جزئیات آن در آیات الهی بیان شده است، زنان و مردان نسبت‌به حیا و عفاف و امربه‌معروف باید حساس و آمر به آن باشند، همه ما موظف به مقابله با دشمن هستیم و امروز که دشمنان کانون خانواده را مورد هدف قرار داده اند باید بیش‌از پیش‌ از آن محافظت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: منطقه شهرک تبدیلات گازی و منطقه ویژه اقتصادی در شعاع ۵۵ کیلومتری اصفهان، دو اتفاق خوب برای شهرستان است که با تأیید هیات دولت تصویب شد و زمینه اشتغال و رشد اقتصادی شهرستان و مناطق همجوار را به دنبال خواهد داشت که به دنبال آن مشکلات فاضلاب شهرستان هم، حل خواهد شد.

سمیه محمودی با اشاره به اینکه امسال ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرستان تعیین شده است، گفت: جاده شهرضا-اصفهان که گلایه‌هایی بابت آن هست، نه ردیف ملی دارد نه ردیف استانی اما پیگیر حل مشکلات آن هستیم، همچنین نیاز است مدیران شهری و روستایی برای تکمیل پروژه‌های شهری و روستایی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آستانه سال نو، گفت: رسیدگی به معیشت مردم اولین و فوری‌ترین مسئله کشور است و برای حل آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مردم و ارتباط بیشتر دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی است.

سید امیر جعفری با اشاره به اینکه ۱۰۶ درصد از تعهد اشتغال سال گذشته محقق شده و رتبه اول را در استان بدست آورده ایم، گفت: خوشبختانه میزان بارندگی در شهرستان نسبت‌به مدت مشابه سال قبلش رشد ۹۹ درصدی و نسبت‌به میانگین بلندمدت رشد ۶۷ درصدی داشته است که جاری شدن بسیاری از چشمه ها را در سطح شهرستان به دنبال داشت.

جعفری با تاکید بر اجرایی کردن شعار سال، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای مهار تورم باید همت ویژه‌ای داشته باشند و شرکت‌های راکد و نیمه راکد را شناسایی و مشکلاتشان را حل و دوباره راه‌اندازی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرضا با بیان اینکه سفرهای نوروزی امسال از ۱۷ فروردین آغاز شد، گفت: به دلیل اینکه ۶۰ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد برای جلوگیری از این امر در روستای مهیار ایستگاه امنیت و سلامت را با کمک دستگاه‌های مربوطه مستقر کردیم.

احمد امانی با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۴۰ هزار تردد عبوری و ورودی و ۹۶۰ هزار تردد خروجی در شهرستان داشته ایم، گفت: امسال ۱۵ هزار نفر در مدارس و ۵ هزار نفر در اماکن بوم گردی و هتل ها اسکان داده شده اند.

امانی با اشاره به اینکه ستاد سفر شهرستان تلاش کرد اوقات خوبی را برای مسافران فراهم کند، گفت: برنامه های مفرحی مثل جنگ های شادی ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر از هنرمندان برجسته شهرستان، برگزاری دومین مسابقات درگ ماشین‌های کشنده در سطح کشوری، برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در محل کارخانه تاریخی نوین و مجموعه هنری سفالستان از برنامه های امسال ستاد سفر بود.

وی با بیان اینکه اوایل امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات جرحی و فوتی درون شهری کاهش ۳۶ درصدی داشته است، گفت: کاهش ۵ درصدی سرقت، افزایش ۷۵ درصدی کشف سرقت، کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، کشف و ضبط ۳۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین که نشان دهنده افزایش سفر است را در ابتدای سال داشته ایم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =