پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۷:۰۶

افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان شهرضا باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا ,در ایام الله دهه فجر، مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در شهرستان شهرضا حضور یافت و پروژه های عمرانی، خدماتی و صنعتی این شهرستان را افتتاح کرد. 🔸آیین کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی شهرستان شهرضا با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا ,در ایام الله دهه فجر، مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در شهرستان شهرضا حضور یافت و پروژه های عمرانی، خدماتی و صنعتی این شهرستان را افتتاح کرد.

🔸آیین کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی شهرستان شهرضا با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار، مردم و مسئولین برگزار شد.

🔸حضور در امامزاده شاهرضا(ع) و ادای احترام به شهید همت و شهدای شهرستان، کلنگ زنی مجتمع خدماتی بین راهی شهرداری منظریه، افتتاح هفت مسکن مددجویی شهرستان با مشارکت کمیته امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در محله وصف منظریه، افتتاح زیرگذر جرم افشار و منوچهرآباد با حضور مدیر کل راهداری استان، افتتاح فاز دوم پروژه بزرگ پساب و آبرسانی شهرک رازی شهرضا، افتتاح کارخانه بیسکویت سلامت با ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم، افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور با ۵۰ نفر اشتغال مستقیم از جمله برنامه های مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در این شهرستان بود.
همچنین در این روز از دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی احداث رواق خیمه شهدا امامزاده شاهرضا(ع) با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسوولان اداری،نظامی، انتظامی،خیرین و سرمایه گذاران برگزار شد.
سپس فرماندار، معاونین، بخشدار و جمعی از مسوولان شهرستان با حضور در جشن دهه مبارک فجر روستای اسفه از خانواده های دو شهید گرانقدر دفاع مقدس بازدید و ساختمان جدید دهیاری روستا را افتتاح نمودند. در ادامه نیز با حضور در روستای مقصودبیک یک پروژه گلخانه و سایر پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان افتتاح گردید.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =