چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۰۲:۴۷

جشن ملی دهه فجر روستای امین آباد

جشن ملی دهه فجر روستای امین آباد چهارشنبه ۱۲بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزاری جشن ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در روستای امین آباد در این جشن که در مجتمع فرهنگی فدوی روستای امین آباد به همت دهیاری وشورای اسلامی روستا و پایگاه بسیج و باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته […]

جشن ملی دهه فجر روستای امین آباد

چهارشنبه ۱۲بهمن ماه ۱۴۰۱

برگزاری جشن ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در روستای امین آباد

در این جشن که در مجتمع فرهنگی فدوی روستای امین آباد به همت دهیاری وشورای اسلامی روستا و پایگاه بسیج و باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره)در روزچهارشنبه ۱۲ بهمن برگزار گردید.

این برنامه با حضور جناب آقای مهندس محمدی بخشدار مرکزی شهرستان،مسئولین ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی ره ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شبکه بهداشت و درمان و رئیس شورای بخش مرکزی و نهادهای نظامی و انتظامی با مدیح سرایی و مولودی خوانی و  اجرای برنامه های شاد و متنوع ،شعبده بازی و اجرای سرود سلام فرمانده برگزار گردید.

جناب آقای محمدی بخشدار مرکزی ضمن عرض تبریک دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی ره و اعیاد ماه رجب ، درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در روستاها و جایگاه و پیشرفتهای ایران در منطقه و … مطالبی ارائه نمودند.

در پایان ضمن برگزاری مسابقه و اهدا جوایز و تقدیر و تجلیل از فعالان فرهنگی روستا خاتمه یافت.

⚡️ ستاد بزرگداشت دهه فجر روستای امین آباد ⚡️

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =