شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۳۴:۲۴

گردنه پوده در محور شهرضا به مبارکه با تلاش ۵ ساعته راهداران بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا؛ ستاد مدیریت بحران شهرستان شهرضا از ساعات اولیه بارش به صورت میدانی در شهر وروستا همچنین در جاده های این شهرستان حضور داشته و نسبت به رفع مشکلات تردد اقدام نموده است. فرماندار شهرضا بیان کرد: در گردنه پوده به طول حدود ۷ کیلومتر حدود ۱۵۰ خوردوی سبک وسنگین […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا؛

ستاد مدیریت بحران شهرستان شهرضا از ساعات اولیه بارش به صورت میدانی در شهر وروستا همچنین در جاده های این شهرستان حضور داشته و نسبت به رفع مشکلات تردد اقدام نموده است.

فرماندار شهرضا بیان کرد: در گردنه پوده به طول حدود ۷ کیلومتر حدود ۱۵۰ خوردوی سبک وسنگین گرفتار کولاک و برف شدند که با تلاش ۵ ساعته عوامل ستاد مدیریت بحران سرانجام حدود ساعت ۲۳ شب این محور بازگشایی شد.

ایشان افزودند: ۱۰۰بسته غذایی نیز بین خودروهای در برف مانده توزیع شد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: بر اساس اعلام هواشناسی شهرضا میزان بارش های این شهرستان در سال زراعی جاری به ۱۰۹ میلیمتر رسیده که نسبت به میانگین بلند مدت ۷۵ درصد افزایش داشته است.

 

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: به دلیل بارش شدید برف در شهرستان شهرضا به خصوص در ارتفاعات، گردنه پوده واقع در محور شهرضا به مبارکه چند ساعت بسته شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =