جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۵:۵۹

جلسه نشست دهیاران، شوراهای اسلامی روستایی و عشایری با موضوع بصیرت افزایی و بودجه‌نویسی ۱۴۰۲ برگزار شد.

بخشدار شهرضا بودجه‌نویسی سال۱۴۰۲ دهیاری‌ها و نحوه هزینه کرد و پیگیری فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا؛ در ابتدا این جلسه جناب آقای دکتر جعفری فرماندار شهرستان مطالبی پیرامون حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، جریان شناسی حوادث و اتفاقات اخیر در کشور،پیشرفت‌های اخیر ایران، جایگاه و خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امنیت منطقه ارائه نمودند.

ایشان در ادامه سخنان خود؛ تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم روستایی و عشایری، جلوگیری از فساد و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی را عنوان نمودند.

در ادامه این نشست جناب آقای کریم لو رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های شورای اسلامی روستاها ارائه نمودند.

سپس جناب آقای مهندس محمدی بخشدار مرکزی شهرستان در خصوص بودجه‌نویسی سال۱۴۰۲ دهیاری‌ها و نحوه هزینه کرد و پیگیری فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی مطالبی را بیان نمودند.

در پایان این نشست حکم اعضای دو شورای اسلامی جدید روستاهای محمدیه و سولار به آنان اهدا گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =