جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۲۹:۳۹

فرماندار شهرضا: حضور مردم را در ۹ دی‌ماه۸۸ به‌عنوان عصای موسی انقلاب یادکرد و گفت حضور مردم درصحنه و گرامی داشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در سال‌های گذشته موجب شد کشور در مقابل حوادث اخیر و روزهای طوفانی بیمه شود۰

فرماندار شهرضا: آن چیزی که در صد روز گذشته رخ داد یک جنگ ترکیبی و به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، دکتر سید امیر جعفری در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۹دی‌ماه۱۴۰۱؛ با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه و با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد؛

حوادث دی‌ماه در تاریخ انقلاب از حوادث مهم به شمار می‌آید. ۹ دی‌ماه ۸۸ از حماسه‌های کم‌نظیر حضور مردم در میدان و خنثی کردن یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های بعد از انقلاب بود که این از عظمت دی‌ماه است.

فرماندار شهرضا در ادامه سخنان خود نقش مردم را در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان بااهمیت دانست و فتنه ۸۸ را یک کودتا پیچیده دانست که ۸ ماه به طول انجامید و قطعاً اگر حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی‌ماه نبود کشور با بحرانی روبه‌رو بود و حتی می‌توانست خسارت‌های غیرقابل‌جبران دربی داشته باشد. و این حضور مردم بود که باعث شد تا دشمن مجبور شود عقب‌نشینی کند.

ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند؛ در فتنه۸۸ دشمن و دست‌های پشت پرده‌ی او در داخل از هیچ اقدامی دریغ نکردند و انواع و اقسام شبهات و مسائل دیگر را وارد جامعه کردند و این حضور مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ بود که به‌عنوان عصای موسی انقلاب نقشه دشمن را بر زمین زد. حوادث اخیر هم این حضور مردم است که در این روزهای طوفانی، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

وی افزود؛امروز نیازمند دقت در این فتنه بزرگ‌تر، مخوف‌تر و در این جنگ تمام‌عیار ترکیبی هستیم۰ این گرامیداشت‌ها و سالگردهای ۹ دی بود که موجب شد مردم در حوادث اخیر با دشمن همراهی نکنند؛ حتی نخبگان و مردم عادی هم نشان دادند که دیگر به این راحتی‌ها فریب دشمنان را نخواهند خورد.

دکتر جعفری گفت؛ نهم دی‌ماه یک یوم‌الله است و این نیازمند یادآوری است۰ آن چیزی که در ۱۰۰ روز گذشته در کشور رخ داد به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ بود و تردیدی در این نیست که ما دیگر با یک فتنه روبه‌رو نیستیم  بلکه با یک جنگ تمام‌عیار روانی و ترکیبی علیه ملت ایران،انقلاب اسلامی و حتی ایران روبه‌رو بودیم۰٫

فرماندار شهرضا در انتهای سخنان پیش خطبه نماز جمعه بیان داشت؛ در داستان اخیر دشمنان به‌صراحت تمام برای تجزیه کشور در تلویزیون‌های خود میزگرد تشکیل داده بودن. جنگ ادراکی شناختی اخیر در سه سطح  رخ داد و این عقبه‌ی ۲الی ۳ ساله‌ای دارد که دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده بودن.  اول در سطح ملی؛ تلاش کردند تا دولت را ضعیف و مردم را فقیر کنند و همچنین بی‌ثباتی را حاکم کرده و انقلاب را از محتوای خود تهی سازند. دوم در سطح منطقه‌ای؛ تلاش کردند تا دوستان و همسایگان ایران را وادار به خیانت علیه ایران کنند، در شمال کشور آذربایجان، در شرق کشور طالبان، در جنوب کشور عادی‌سازی ارتباط رژیم صهیونیستی با اعراب و باز کردن پای منحوس آنان به خلیج‌فارس و در غرب اقلیم کردستان عراق را مرکزی برای توطئه علیه ایران قراردادند. و تمام این‌ها تلاشی بود برای سرخ نگه داشتند اطراف ایران. سوم در سطح بین‌الملل؛ تمام تلاش خود را کردند تا ایران را منزوی کنند و تا توانستد علیه نظام جمهوری اسلامی تحریم اعمال کردند. ولیکن به برکت خون شهدا و هوشیاری مردم و با بهره‌گیری از نصایح و نقشه‌خوانی صحیح رهبر معظم انقلاب این توطئه ترکیبی نیز شکست خورد و به‌ویژه در شهرستان شهرضا.

وی افزود؛ به‌واسطه هوشیاری مردم ولایتمدار و حضور حماسی در میدان دفاع از انقلاب به‌ویژه در راهپیمایی ۱۳آبان، گرامی داشت هفته بسیج و تشییع شهدای عزیز؛ شهرستان در کمال آرامش و آسایش بود که جا دارد از هوشیاری مردم عزیز و همه اقشار جامعه تجلیل و تشکر کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =