جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۳:۳۵

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا با موضوع تشکیل کمیته سامان ازدواج در محل سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا با موضوع تشکیل کمیته سامان ازدواج و اجرایی شدن آیین برگزاری مراسم زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی با حضور جناب آقا مهدی‌ماهر معاونت سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان شهرضا،جناب آقای محمدصادقی سرپرست اداره ورزش و جوانان، رؤسا و نمایندگان دستگاه‌های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا با موضوع تشکیل کمیته سامان ازدواج و اجرایی شدن آیین برگزاری مراسم زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی با حضور جناب آقا مهدی‌ماهر معاونت سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان شهرضا،جناب آقای محمدصادقی سرپرست اداره ورزش و جوانان، رؤسا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی صبح روز سه‌شنبه مورخ۱۳دی‌ماه در محل سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرضا با اشاره به اهمیت تسهیل ازدواج جوانان، بیان نمود لازم است از ظرفیت شهرستان در جهت سامان‌دهی امور جوانان و ازدواج آسان استفاده شود.

وی اظهار داشت اجرایی شدن آیین‌نامه برگزاری مراسم ازدواج مراسم زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی در شهرضا، ارائه گزارش تعداد مراسم برگزارشده در این مراکز و راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی در سایت فرمانداری در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه ماهر بر برگزاری جلسات کمیته سامان ازدواج در شهرستان به‌صورت منظم و جدی و ارائه گزارش ماه‌عسل و خروجی عملیاتی این نشست‌ها تأکید کرد.

سپس سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص دستورالعمل تشکیل کمیته سامان ازدواج به ایراد سخن پرداخت و گفت هر اداره طبق آیین‌نامه ارسالی شورای عالی جوانان مکلف است بیست درصد از ظرفیت تمامی مراکز رفاهی تحت پوشش را برای برگزاری جشن ازدواج زوجین با هماهنگی کمیته مذکور اختصاص دهد.

در بخش دیگر جلسه نمایندگان سایر دستگاه‌های عضو به ارائه بسته‌های پیشنهادی خود پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =