شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۲۵:۳۴

مرکز غربالگری امید در شهرضا افتتاح شد

مرکز غربالگری امید در شهرضا افتتاح شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری سید امیر جعفری در مراسم افتتاح این مرکز در فرهنگسرای خانواده واقع در کارخانه تاریخی نوین، گفت: به منظور اصلاح ساختار و ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاه های اجرایی و ارتقا کارآیی و بهبود روش های مربوط به مبارزه با تکدی و جمع آوری متکدیان، شناسایی و تعیین وضعیت افراد بی سرپرست، گمشده، متواری، در راه مانده و موارد مشابه، طرح ایجاد مراکز غربالگری در شورای عالی اداری دولت تصویب شد.

جعفری تصریح کرد: بر اساس این طرح، مجتمع اردوگاهی محلی است که زیر نظر فرمانداری تشکیل می شود و مسئولیت نگهداری موقت، شناسایی وضعیت، گروه بندی و تعیین تکلیف افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی بی سرپرست، مجهول الهویه، در راه مانده، گمشده، متواری، افراد نیازمند غیرحرفه ای، متکدیان و ولگردان حرفه ای را به عهده دارد.

وی افزود: تامین محل و امکانات و تجهیزات اولیه مورد نیاز این اردوگاه از طریق شهرداری صورت گرفته و اعتبارات مورد نیاز از محل بودجه عمومی و کمک های مردمی تامین می شود.

فرماندار شهرضا بیان داشت: شهرداری موظف است نسبت به شناسایی و جمع آوری و تحویل این افراد به اردوگاه اقدام نموده و نیروی انتظامی نیز با شهرداری همکاری کند.

جعفری گفت: مسئول این مرکز توسط فرماندار شهرستان تعیین می شود و افراد پس از چند ساعت نگهداری در این مرکز و دریافت خدمات اولیه گرمایش و مواد غذایی، به ارگان های زیربط مانند بهزیستی، کمیته امداد، اداره کار، نیروی انتظامی و دادگستری تحویل داده می شوند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =