جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۰۶:۵۳

فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرضادر پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام غمبار فاطمیه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان شهرضا تسلیت گفت. متن این پیام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرضادر پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام غمبار فاطمیه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان شهرضا تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه (س) نمونه یک انسان کامل و الگویی تمام عیار برای بانوان ایران اسلامی و زنان مسلمان جهان است، این بانوی بزرگوار نه تنها الگویی برای زنان بلکه شخصیتی کامل و فراتر از جنسیت، قومیت و زمان و مکان بوده و هر انسانی با تأسی به رفتار و منش الهی ایشان، می‌تواند به فضایل اخلاقی فراوانی دست پیدا کند.

با امید به اینکه رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم و ایام غم بار فاطمیه را با شکوه بیش از پیش گرامی بداریم.

بدینوسیله، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بالاخص حضرت زهرا (س) بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش گام برداریم.

                                                                                                                         سیدامیرجعفری

                                                                                                                       فرماندار شهرضا

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =