چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۲۱:۴۵

پیام فرماندار شهرضابه مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو

روز دانشجو

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری ، دکتر سیدامیرجعفری فرماندارشهرضا با صدور پیامی شانزدهم آذرماه، روز دانشجو را تبریک گفت.

بدون تردید ۱۶ آذرماه ازجمله ایام ماندگار و تأثیرگذار در سالنامه ایران اسلامی است. این روز تمثیل والایی از مقاومت و ایستادگی دانشجویان فهمیده و غیرتمند در برابر نظام سلطه جهانی، استبداد و استعمار در تمامی عرصه ها می باشد. ۱۶آذرماه موعدی است که با نام دانشجو آراسته و متجلی شده است. روزی که در پی یورش عمال جنایتکار نظام ستم شاهی به دانشکده فنی دانشگاه تهران، سه تن دانشجویان به خاک و خون کشیده شدند و تعداد کثیر دیگری مجروح و بازداشت شدند.

دانشجو، نماد درک عمومی جامعه و تصویر واضح ادب و اخلاق همگانی است. دانشجو محور توسعه، پویایی، کمال سیاسی و فرهنگی و رفعت اجتماعی است. دانشجو، طالب علم و مظهر تعقل و نماد متعالی تفکر ژرف، نوآوری خردمندانه و تحول آفرینی اثربخش است. دانشجو، دغدغه اش، دغدغه جامعه و آرمانش پیشرفت و شکوفایی روزافزون کشور است. دانشجوی متعهد با تمسک به اخلاق، معارف دینی و روحیه والای روشنگری علاوه بر جهد وکوشش در راه استقلال، علم اندوزی و کسب افتخارات و دستاوردهای سترگ علمی برای کشور، در تمامی صحنه های سرنوشت ساز و در عرصه های مختلف صیانت و حراست از منافع ملی و دفاع از ارزش ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر، پیشگام و پوینده است. دانشجو، با حضور پرصلابت و متعهدانه خویش در راستای تحقق آرمان های مترقی و متعالی این کشور، زمینه را برای تحقق هرچه مؤثرتر حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) مستعد و مهیا می نماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ساحت مقدس علم و اندیشه، فرارسیدن روز دانشجو و تقارن این ایام را با هفته پژوهش و فناوری در سال مزین به عنوان «تولید ؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، به همه تلاشگران خدوم عرصه علم، اندیشه و پژوهش به ویژه به دانشجویان فهیم و دانشگاهیان پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای این سرمایه های گران سنگ و دیگر خادمان جبهه معرفت و حکمت توفیق تعالی، پیشرفت و سعادتمندی روز افزون را مسئلت می نمایم.

سیدامیرجعفری

فرماندارشهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =