جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۳۹:۲۰

مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا برگزار شد.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت شهرستان شهرضا که در فرمانداری برگزار شد، گفت: راه و یاد شهیدان ما برگرفته از یک نگاه الهی و جهانی است، شهیدان ما، امام زمان خود را شناختند و ولایت مداری را با تمام وجود درک کردند.

مسعود احمدنیا افزود: شهیدان ما اگر در دوره حال زندگی می کردند نمونه هایی از سردار شهید سلیمانی بودند و این بصیرت، معرفت و مقاومت فرزندان امام(ره) تا زمانی که پرچم حکومت اسلامی را بدست صاحب زمانه خود، امام زمان(عج) تحویل دهند پابرجاست.

مسعود نیا با اشاره به اینکه سنگر جهاد و شهادت به دلیل ارتباط با ذات الهی قابل تغییر نیست، بیان کرد: جوانان امروز ما به گفته حضرت آقا عالم تر، قوی تر و دانشمند ترند و کم توجهی، درک نکردن و احترام نگذاشتن به نسل جوان باعث ایجاد فاصله با نسل گذشته می شود و نقش آموز و پرورش در تربیت این نسل بسیار مهم است.

وی گفت: جوانان را باید وارد میدان عمل کرد و کنگره شهدا و یاد شهدا با نگاه حضرت امام(ره) و توصیه های مقام معظم رهبری در قالب جهاد تبیین و پیوند گام اول انقلاب به گام دوم اجرا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مشکل امروز ما فرصت سوزی و زمان سوزی است، اگر هر نهاد و هر فردی وظایف خود را در زمان خود انجام دهد بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

در پایان این جلسه مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید شهرستان شهرضا برگزار و از زحمات محمد انصاریپور تقدیر و مفتخریان به عنوان رئیس جدید معرفی شد، لازم به ذکر است محمد انصاریپور معاون مدیریت کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =