سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
۱۳:۴۸:۲۲

پیام فرماندار شهرضا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان شهرضا تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، دکتر سید امیرجعفری فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان شهرضا تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله […]

فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان شهرضا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، دکتر سید امیرجعفری فرماندار شهرضا در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان شهرضا تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران و منظومه ای فکری است که در همه عرصه‌های فرهنگی ،اجتماعی،علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، نیل به اهداف

بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد. بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

بدینوسیله، هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان شهرضا تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

                                                                                                            سید امیر جعفری

                                                                                                            فرماندار شهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =