جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۵۸:۵۶

آموزش و پیشگیری موثرترین راه مبارزه با مواد مخدر است

مواد مخدر شهرستان شهرضا

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرضا سید مجتبی ایزدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری برگزار شد، افزود: معتادان متجاهر به سه گروه افرادی که در ملا عام اقدام به مصرف موادکنند، کسانی که ادوات و آلات مصرف مواد را به همراه داشته باشند و معتادان ولگرد و خیابانی اطلاق می شود.

ایزدی گفت: در حوزه آموزش همه دستگاه ها به ویژه آموزش و پروش باید اهتمام جدی داشته و با فعالیت های پرورشی، نوجوانان را از خطر اعتیاد و سوء مصرف مواد آگاه کنند.

همچنین در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون، گفت: امسال دستگیری خرده فروشان ۱۰ درصد و دستگیری معتادین ۱۲ درصد افزایش داشته است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =