چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۵:۴۹

پنجمین جشنواره انار شهرستان شهرضا افتتاح شد

جشنواره انار شهرستان شهرضا

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری شهرضا سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: گردشگری در دنیا از اهمیت بسزایی برای اشتغال زایی برخوردار است.

حمیدرضا محققیان با اشاره به برگزاری ۱۲۰ جشنواره مختلف در سطح استان افزود: جشنواره های مختلفی مثل انار، سمنو، آلبالوی اسفرجان و نوروزی از موقعیت های توسعه صنعت گردشگری در شهرضاست.

محققیان بیان داشت: ۲۵۰ آژانس مسافرتی و ۱۲۰هتل بخش خصوصی در استان فعالیت می کنند که نشان دهنده نقش موثر بخش خصوصی در زمینه گردشگری است.

همچنین فرماندار شهرستان شهرضا شناساندن ظرفیتهای کشاورزی، آداب و رسوم، سنت‌ها، ظرفیت‌های اقامتی و بومگردی شهرستان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

این جشنواره در روستای امامزاده  سید علی اکبر(ع) با ۸۰ غرفه فروش انار و فرآورده های آن، صنایع دستی و سفال و محصولات سایر شهرهای کشور ازجمله لاهیجان، ملایر، تبریز و شیراز بر پا شده و تا ۲۰ آبان ماه دایر است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =