جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۴۹:۵۸

بهاءلو به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرضا معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل گاز استان،مهندس بهارلو به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرضا معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره گاز شهرضا با حضور مهندس عسگریان مدیرعامل گاز استان، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرستان، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، رئیس بهره برداری گاز استان، رئیس اجرایی طرح های گازرسانی استان و برخی کارشناسان در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر و تشکر از اقدامات خوب اداره گاز در افتتاح طرح های خود در هفته دولت ۱۴۰۱شهرضا، خواستار تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان شدند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه یکی از انتظارات مردم از دولت در دسترس بودن مسئولین می باشد، افزود: مسئولین در بین مردم حضور داشته باشند و پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

مهندس عسگریان مدیرعامل گاز استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرضا بابت همراهمی ها گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده شرکت گاز استان اصفهان ارائه نمود.

در پایان نیز از زحمات مهندس امیدرضا خامسی رئیس سابق اداره گاز شهرضا تقدیر و تجلیل شد و مهندس مسعود بهاءلو به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرضا معرفی گردید.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =