جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۰:۳۹:۰۳

فرهنگ غنی ایرانی اسلامی سدی قوی در برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا دکترسید امیر جعفری فرماندار شهرضا در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک ارزش بنیادین در جامعه اسلامی است، اظهار داشت: حفظ ارزش بنیادی در هر جامعه‌ای در اولویت قرار دارد، این ارزش بنیادین در سال‌های گذشته مورد تهاجم فرهنگی و جنگ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا دکترسید امیر جعفری فرماندار شهرضا در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک ارزش بنیادین در جامعه اسلامی است، اظهار داشت: حفظ ارزش بنیادی در هر جامعه‌ای در اولویت قرار دارد، این ارزش بنیادین در سال‌های گذشته مورد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاریخ ثابت کرده که مردم ما در مقابل فرهنگ بیگانه بسیار مقاوم هستند و با وجود حمله سخت و نرم دشمنان خارجی به کشور این فرهنگ غنی باقی مانده است، افزود: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی یک سد قوی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

دکتر جعفری با بیان اینکه قوانین حوزه عفاف و حجاب قوانین مترقی است، گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی که همگی در دولت های گذشته به تصویب رسیده در حال اجرایی شدن است. در این راستا دولت سیزدهم به خواست مردم همان قوانین قبلی را اجرا می‌کند و باید تبیین شود برای فضای عمومی جامعه که قوانین جدیدی وضع نشده است و این قوانین از دستگاه‌ها مطالبه می‌شود. در این خصوص اجرای مصوبات جلسه ۴۲۷ مورخ ۱۳/۱۰/۱۳۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات جلسه ۸۲۰ مورخ ۱۲/۰۶/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت مورد مطالبه جامعه و مسئولین قرار گرفته است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب شهرضا از وضعیت خوبی برخوردار است، بیان کرد: طرح انطباق باید در ادارات، بیمارستان‌ها و … اجرا شود.

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در ادارات از ضروریات اولیه است از تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان  به منظور رعایت شئونات اسلامی تقدیر نمود، افزود: در قرارگاه عفاف و حجاب سایر آسیب‌های اجتماعی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر جعفری با بیان اینکه کلیه برنامه های اجتماعی باید پیوست عفاف و حجاب داشته باشند، اضافه کرد: اقدامات فرهنگی خوبی در شهرضا برگزار شده است، سه شنبه های مهدوی در راستای عمق بخشی به فرهنگ غنی حجاب و عفاف در قرارگاه فرهنگی شهرضا تصویب و اجرا می شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه عموم مردم و شهروندان عزیز نیز  باید در جنگ نرم پیش‌قدم شوند، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ، عفاف و حجاب کارهای ایجابی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از زنان شاخص در حوزه‌ها مختلف باید در دستورکار قرار بگیرد، افزود: تبیین حجاب و عفاف در بین اقشار مختلف یک وظیفه همگانی است و اجرایی شدن آن در جامعه به ویژه ادارات اجرایی شهرستان پیگیری می‌شود.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =