پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۲۲:۴۷

فرماندار شهرضا:از مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرضا با اشاره به اُفت فشار و قطعی آب در شهرضا بیان کرد: امسال افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما را شاهد هستیم و افزایش دما سبب افزایش مصرف آب شده است و همزمان با افزایش مصرف مخازن آب کاهش پیدا کرده است. […]

دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرضا با اشاره به اُفت فشار و قطعی آب در شهرضا بیان کرد: امسال افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما را شاهد هستیم و افزایش دما سبب افزایش مصرف آب شده است و همزمان با افزایش مصرف مخازن آب کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: به دلیل رفتن هوا در مخازن بخشی از شهر با قطعی آب و افت فشار آب روبه‌رو شد که ۵ تانکر آبرسانی از شهرضا و ۴ تانکر از استان آبرسانی سیار را انجام دادند تا مشکل برطرف شد.

دکترجعفری ادامه داد: از مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و از شستن ماشین ، حیاط و درب منازل خودداری کنند.

فرماندار شهرضا گفت: تنها منابع تأمین آب شرب شهرضا چاه‌ها هستند و یک معضل دیرینه است و باید تأمین پایدار آب شهرضا متمرکز به چاه‌ها نباشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب به شهرضا از خطوط آبرسانی در سطح کلان در حال پیگیری است، تصریح کرد: در کوتاه مدت باید از ظرفیت چاه‌های شهرستان استفاده کرد و با همکاری و صرفه جوئی مردم در مصرف آب بتوانیم معضل کم آبی را مدیریت نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =