جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۳۸:۲۳

۴۷۸ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان برای شهرضا تخصیص داده شد.

دکترسید امیر جعفری فرماندار شهرضا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرضا با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا اظهار داشت: در این سفر ۴۷۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد. وی با تشریح تخصیص اعتبارات به بخش‌های مختلف در شهرضا گفت: بیش […]

دکترسید امیر جعفری فرماندار شهرضا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرضا با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا اظهار داشت: در این سفر ۴۷۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

وی با تشریح تخصیص اعتبارات به بخش‌های مختلف در شهرضا گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان در حوزه نوسازی و تجهیز و تکمیل مدارس، ۵ میلیارد تومان برای تجهیز مرکز انتقال خون شهرضا، ۲٫۵ میلیارد برای مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران برای تعمیر و تجهیز، ۱۰ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی شرب و دام و راه‌های عشایری، مرمت و بازسازی قنوات ۱۰ میلیارد تومان، ۹۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه‌های شهرستان، ۳۶ میلیارد تومان رفع نقاط حادثه‌خیر، تکمیل میدان بسیج ۱۰۰ میلیارد تومان، دانشگاه دولتی شهرضا ۵ میلیارد تومان، تکمیل ساختمان فنی‌حرفه ای برادران ۱۰ میلیارد تومان، شبکه فاضلاب شهرضا و دهاقان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است و در مجموع برای بیش از ۶۰ پروژه عمرانی اعتبار تخصیص یافته است.

دکترجعفری با اشاره به تخصیص اعتبارات فرهنگی برای مجتمع فرهنگی هنری شهید مدرس شهرضا بیان کرد: به غیر از پروژه های مصوب بالای ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی اعتبارات دیگری نیز در بخش‌های مختلف به شهرضا اختصاص یافت.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =