شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۱۷:۵۹

طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با حضور وزیر محترم بهداشت افتتاح شد

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با ۲۵۲ تخت مصوب با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان،فرماندار محترم شهرستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مسؤولان محترم استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. در ادامه این افتتاح دستگاه سی‌تی اسکن و ام آر آی با مبلغ […]

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با ۲۵۲ تخت مصوب با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان،فرماندار محترم شهرستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مسؤولان محترم استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه این افتتاح دستگاه سی‌تی اسکن و ام آر آی با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و نیروگاه خورشیدی با توان ۱۰۰ کیلووات به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز درمانی بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان مرکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کادری مجرب و با استفاده از امکانات موجود با رعایت ایمنی بیمار، اخلاق حرفه‌ای و ارتقای مستمر کیفیت خدمات و با هدف کاهش درد و الام بیماران از آبان ماه ۱۳۸۶ با ۱۴۰ تخت مصوب خدمات درمانی اثربخش به مردم منطقه شهرضا و جنوب استان اصفهان ارائه می‌کند.

این مرکز با بهره‌گیری از سرمایه‌های نیروی انسانی، منابع فیزیکی و مالی کامل‌ترین مرکز درمانی جنوب استان در راستای ارائه خدمات سلامت است؛ در سال ۱۳۹۴ کلنگ طرح توسعه بیمارستان زده شد و در بهمن ۱۳۹۸ این مرکز با ۲۵۲ تخت مصوب و در ۳ طبقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طبقه همکف شامل بخش اورژانس با ۲۴ تخت، اتاق CPR اتاق عمل سرپایی، اتاق معاینه، فضای درمان و سایر قسمت های وابسته است. بخش همودیالیز با ۲۰ تخت فعال، بخش تصویربرداری پزشکی با واحدهای سونوگرافی، رادیوگرافی سی تی اسکن ام، آر آی و ماموگرافی، بخش آزمایشگاه و داروخانه بستری شبانه‌روزی در مجموع طبقه همکف را تشکیل می‎دهند.

طبقه اول شامل بخش اعمال جراحی با ۵ تخت عمل جراحی، بخش مامایی با ۲۱ تخت فعال، بلوک زایمان با ۶ تخت LDR و اتاق معاینه، بخش نوزادان با ۶ تخت، بخش NICU با ۶ تخت، واحد CSSD، بخش CCU , POST CCU ۱۲ تخت که بخش ICU1 با ۱۲ تخت جراحی و جنرال، بخش ICU2 با ۱۲ تخت داخلی و بخش اطفال با ۱۰ تخت فعال مجموعاً بخش‌های طبقه اول را تشکیل می‌دهد.

طبقه دوم با ۲ بخش جراحی و داخلی هر کدام با ظرفیت ۲۸ تخت پذیرای بیماران در این حوزه است، درمانگاه عمومی بیمارستان با اتاق معاینه پزشک عمومی و تزریقات و پانسمان به صورت برون‌سپاری شده و شبانه روزی فعال است.

کلینیک بیمارستان با ۱۴ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی روانشناس بالینی، گفتار درمانی و کلینیک دیابت در شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =