جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۸:۱۱

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان با حضرت آیت ا.. حاج شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای شهید زنده حادثه هفتم تیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفایش و هفته قوه قضائیه، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا به اتفاق اعضای شورای تأمین، ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفایش و هفته قوه قضائیه، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا به اتفاق اعضای شورای تأمین، ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله حاج شیخ قدرت ا.. نجفی که جزء شهدای زنده واقعه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ می باشند دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آیت الله نجفی ضمن آرزوی موفقیت برای مسؤولین کشوری و لشکری خواستار خدمت رسانی هر چه بهتر و با روی گشاده به مردم فهیم و انقلابی شدند.
آیت الله نجفی با بیان اینکه دکتر شهید بهشتی فردی فعال وخستگی ناپذیر بودند و به فرموده رهبر معظم انقلاب دکتر بهشتی نادره ی دهر بود، افزود: به نیروهای جوان و مومن در ادارات و ارگان ها بیشتر توجه شود.
ایشان در ادامه ضمن بیان گوشه ای از خاطرات خود با شهید مظلوم دکتر سید محمد حسینی بهشتی و مقام معظم رهبری نصایح اخلاقی و رهنمودهای لازم را جهت پی گیری مشکلات عموم مردم ارائه نمود.
درادامه دکتر جعفری فرماندار شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله حاج شیخ قدرت الله نجفی که با توصیه های ارزشمند خود در حوزه اخلاق اسلامی و مدیریتی برای اعضای جلسه راهگشایی نمودند، گفت: دولت عزم خود را جذب کرده است تا اقتصاد کشور را در راستای توزیع عادلانه یارانه ها و امکانات ساماندهی کند.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و اعتماد مردم به دولت، دولت نیز تمام تلاش خود را جهت اصلاحات اساسی در حوزه اقتصادی و مردمی سازی حکمرانی انجام میدهد و تمام تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات مردم به صحنه آورده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =