شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۰:۰۹

وزیر ارشاد: مشکلات شهرستان شهرضا را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه۶ خطه شدن محور شهرضا به اصفهان را حتماً در دولت پیگیری خواهم کرد، گفت: مشکلات صنایع در صندوق توسعه ملی را حتماً پیگیری خواهم کرد اما بعضی از مشکلات نیاز به مصوبه در دولت دارد و بعضی دیگر را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد. به گزارش روابط عمومی […]

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه۶ خطه شدن محور شهرضا به اصفهان را حتماً در دولت پیگیری خواهم کرد، گفت: مشکلات صنایع در صندوق توسعه ملی را حتماً پیگیری خواهم کرد اما بعضی از مشکلات نیاز به مصوبه در دولت دارد و بعضی دیگر را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: از اول صبح با حضور در شهرضا با مدیران صنعت در شهرک رازی شهرضا دیدار و گفت‌وگو کردم و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتم و در ادامه با اقشار مختلف گروه‌ها از جمله کشاورزان و اصناف دیدار کردم.
وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی که شهرضا را در محور شمال به جنوب کشور قرار داده است، بسیار مورد اهمیت است، افزود: با توجه به وجود ایستگاه شهید امامی در شهرضا و کشف سالانه کالای قاچاق و مواد مخدر در این ایست و بازرسی، باید سیستم نظارتی و تجهیزات پلیس در این ایستگاه تقویت شود.
دکتراسماعیلی با تأکید بر اینکه شش خطه شدن محور شهرضا به اصفهان را حتماً در دولت پیگیری خواهم کرد، گفت: مشکلات صنایع در صندوق توسعه ملی را حتماً پیگیری خواهم کرد اما بعضی از مشکلات نیاز به مصوبه در دولت دارد و بعضی دیگر را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد قرار دارد و در اولین جلسه به تصویب خواهد رسید، افزود: در شهرضا راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی اتفاق بزرگی است که فضای اقتصادی را شکوفاتر می‌کند، خیلی از مناطق به دنبال اخذ این مجوز بودند اما مجوز آن داده نشد.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین مزیت فرهنگی شهرضا امامزاده شاهرضا (ع) است و باید حتماً به آن توجه شود، بیان کرد: از زمانی که در اصفهان بودم بحث خیمه شهدا مطرح بود و سال‌ها بر زمین مانده است از سازمان اوقاف این خیمه را پیگیری می‌کنم تا بلافاصله با همکاری استان و شهرستان این کار انجام شود و مکان خوبی برای کارهای فرهنگی است.
دکتراسماعیلی با بیان اینکه امامزادگان قطب‌ها فرهنگی هستند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم نهضت بازگشت به مساجد را به عنوان شعار محوری حوزه فرهنگی انتخاب کرده‌ایم؛ برنامه‌ای را شروع کرده‌ایم و در همه استان‌ها این شعار را دنبال می‌کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه زمانی که در استانداری اصفهان بودم برای مقبره علامه مجلسی در سال ۹۰ یک میلیارد تومان برای ایجاد دارالحدیث هزینه کردیم، گفت: توسعه و آبادانی اماکن دینی و مذهبی جزو وظایف اصلی ما است.
وی با بیان اینکه شهرضا مفتخر به زادگاه شهید همت است و این شهید از ستارگان بی‌بدیل در کشور است و باید جایگاه شهید همت باید تقویت شود، تصریح کرد: چقدر زمان‌ها باید بگذرد و نسل‌ها عوض شود تا یک شهید همت دیگری در تاریخ ایران اسلامی بدرخشد و باید قدر این نعمت را ترویج سیره شهدا ارج نهیم.
دکتراسماعیلی خاطرنشان کرد: برای مجتمع فرهنگی هنری شهید مدرس ۲ میلیارد تومان از اعتبارات فرهنگی اختصاص دادیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =