جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۳۳:۵۵

تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده طلبه شهید حسینعلی شاهچراغی در شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهرضا معطر به عطر شهیدی شده که پس از ۴۰ سال چشم انتظاری به وطن بازگشته است، شهید حسینعلی شاهچراغی پس از سال‌ها بازگشته و دوباره شهر حال و هوای دوران مقدس به خود گرفته است. مراسم تشییع پیکر مطهر این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهرضا معطر به عطر شهیدی شده که پس از ۴۰ سال چشم انتظاری به وطن بازگشته است، شهید حسینعلی شاهچراغی پس از سال‌ها بازگشته و دوباره شهر حال و هوای دوران مقدس به خود گرفته است. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم انقلابی،مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور و مسئولین محترم شهرضا از حسینه انصارالحسین(ع) به سمت گلزار شهدای عزیز امامزاده شاهرضا(ع) برگزار گردید.

شهید حسینعلی شاهچراغی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۴۵ که در عملیات والفجر مقدماتی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه فَکه به فیض شهادت نائل شده بود از طریق پلاک هویت شناسایی شد؛ این شهید در سال ۱۳۶۱ به جبهه اعزام و در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش به کشور بازنگشت و در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت.

طی عملیات تفحص اخیر پیکر مطهر این شهید توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده و توسط مدارک شناسایی، احراز هویت شد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهارده =